استخر بادی کودک و نوجوان سایبان دار

Banzai B072QBVLM9

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و نوجوان سایبان دار با سایز و ابعادی استاندارد در فروشگاه اینتکس، تنها نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک و نوجوان سایبان دار محصولی جدید و مقاوم از نمایندگی اینتکس که با طرحی خاص و متفاوت، در مدت زمان کمی توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کند. همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است که در یک سوی آن سایبانی شبیه به یک موج طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت به عنوان یک سایبان عمل کرده و از برخورد مستقیم نور آفتاب با پوست کودکان در هنگام بازی محافظت نماید. همچنین علاوه بر سایبان، داراس یک آبپاش سرخود نیز می باشد که تنها کافیست با اتصال یک شلنگ آن را راه اندازی نمایید. بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی طرح چرم می باشد و کاملا ضد حساسیت و مقاوم می باشد که بخش کناری و کف آن نیز از همین جنس تهیه شده است تا از مقاومت بیشتری در برابر فشار آب داشته باشد. استفاده از PVC باعث شده استفاده این استخر بادی در تمامی فضاها بدون هیچگونه آسیب پذیری قابل استفاده باشد. در رابطه با راه اندازی کالا لازم به ذکر است که این استخر بادی نیز همانند دیکر محصولات بادی نیز به ساده ترین روش از طریق مخزن هوای باد تعبیه شده بر روی محصول، توسط یک پمپ باد دستی و کوچک امکان پذیر خواهد بود. میتوانید این استخر بادی را به همراه خدمات پس از فروش، 48 ساعت ضمانت تست کالا و یک برچسب تعمیر بطور رایگان برای اطمینان خاطر خریداران عزیز توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد. 

نوعخانگی و سفری
طول188 سانتی متر
عرض137 سانتی متر
ارتفاع89 سانتی متر
ظرفیت آب89 لیتر
جنس بدنهPVC ضخیم
پمپ بادندارد
برچسب تعمیردارد
کد محصولBanzai B072QBVLM9

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...