استخر بادی کودک و نوجوان دو رنگ

bestway 54117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و نوجوان دو رنگ از سری محصولات بی نظیر و تفریحی، برای استفاده در محیط های خانگی و ویلاها به همراه ضمانت کالا و راه اندازی آسان

استخر بادی کودک و نوجوان دو رنگ از نمونه استخر های بادی برای کودکان و نوجوانان از کمپانی بزرگ intex عرضه به بازار ایران شده است. در خصوص طراحی و ساختار این محصول لازم به ذکر است که یکی یکی از مهم ترین خصوصیات و زیبایی های این استخر بادی به شمار می رود که در همین راستا نیز باید عنوان کنیم همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده است، ارگونومی لوبیایی شکی این محصول یکی از دلایلی است که مشتریان به سوی آن جذب خواهند شد چرا که بر خلاف طراحی ساده ارگونومی آن سبب شده از سادگی و یکنواختی خارج شود. همچنین این کالا برای ایجاد ارتفاع بیشتر به صورت دو طبقه و دو لایه تشکیل شده است که هر یک از آن ها دارای یک مخزن باد جداگانه بوده اند که شما می توانید از آن طریق به پر کردن هوای درون آن، توسط یک پمپ باد اختصاصی و کوچک بادی را راه اندازی نمایید. اینتکس برای ساخت این استخر بادی از جنسی با کیفیت و مقاوم به نام PVC استفاده کرده است که به دلیل  لایه های ضخیمی که در آن بکار برده شده تا دوام استخر در برابر ضربه ها و فشار آب بیشتر شود تا شما خریداران بتوانید از این استخر بادی در همه ی فضاها و حتی سفر ها نیز همراه خود داشته باشید. شما می توانید از طریق فروشگاه اینتکس این استخر بادی را با قیمتی مناسب به همراه اقلام همراه و 48 ساعت ضمانت سلامت به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری کنید.

نوعخانگی و سفری
طول262 سانتی متر
عرض157 سانتی متر
ارتفاع46 سانتی متر
ظرفیت آب544 لیتر
جنس بدنهPVC
جنس بخش کناریPVC ضخیم و مات
پمپ باد__
وزن کالا3.5 کیلو گرم
کد محصولbestway 54117

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...