استخر بادی کودک و خردسال طرح دار اینتکس

intex 30026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,340,000
1,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و خردسال طرح دار اینتکس محصولی مناسب برای منازل و ویلاها، با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت همراه با ارسالسریع و رایگان

استخر بادی کودک و خردسال طرح دار اینتکس از سری استخر های کودک و خردسال در فروشگاه اینتکس می باشد که عمقی استاندارد و نسبتا بلند می تواند بستری فوق العاده و کاربردی برای بازی و همچنین استحمام کودکان باشد. طراحی و ارگونومی ساخت این استخر به صورت گرد با بدنه ای لایه لایه و یا طبقه ای تهیه شده که در هر قسمت از لایه های آن یک دریچه باد مجزا نصب شده تا از طریق آن ها بواسطه یک پمپ باد دستی و ارزان قیمت هوای درون محصول را پر و خالی نمایید. یکی دیگر از ویژگی های طراحی این استخر می توان به جمع کردن آن در حجم کوچک اشاره کرد تا به راحتی در هر مکان و فضایی قابل حمل و جا به جایی باشد. جنس بدنه این محصول بادی از نوع پلاستیک PVC ضخیم با رویه طرح چرم تولید شده که این نوع از اجناس به دلیل دوام و مقاومت بالا در برابر دمای مختلف آب و همچنین عوامل محیطی مختلف قابل استفاده خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر آن می باشد، که شرکت بزرگ اینتکیس برای جلب اطمینان مشتریان و خریداران خود یک برچسب تعمیر در کنار این کالا عرضه خواهد کرد تا توسط آن به ترمیم آسیب دیدگی های احتمالی بپردازید. هم اکنون اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید، هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت و یا فروشگاه اینتکس به همراه 48 ساعت ضمانت تست، قیمتی مقرون به صرفه، نصب و راه اندازی آسان به صورت حضوری و یا اینترنیت اقدام به خرید آن کنید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 115 سانتی متر
 عرض100 سانتی متر 
 عمق 70 سانتی متر
 ظرفیت 242 لیتر
 جنس بدنه PVC 
 پمپ باد __
 چسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 30026

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...