استخر بادی کودک نارنجی

intex 23096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک نارنجی محصولی با دوام و با کیفیت، برای تفریحات کودکان در فصل های گرم سال، قابل استفاده در محیط های خانگی، ویلاها، باغ ها و... همراه با ضمانت تست سلامت و ارسال رایگان

استخر بادی کودک نارنجی محصولی جدید و فوق العاده می باشد که طی روز های پایانی سال 2019 با الگو برداری از استخر های فانتزی و سرگرم کننده کودکان به صورت طرح دار و رنگی تولید شده است. یکی از دلایلی که باعث شده تا مردم این محصول را به عنوان استخر بادی برای کودکان خود انتخاب کنند نوع طراحی و ابعاد آن می باشد، در همین ارتباط باید عنوان کرد که ظاهر کلی این کالا به صورت مستطیلی شکل با لایه های بادی و پرس شده در کنار یکدیگر و با فواصل یکسان تولید شده اند. همانطور که در تصویر می بینید این استخر بادی تهیه شده از محبوب ترین رنگ بدنه و تاثیر گذار در روحیه و شادی کودکان می باشد که علاوه بر این ها در مرکز  و قسمت داخلی آن نیز هم از رنگ نارنجی تولید شده که با پر کردن مخزن آن زیبایی و جلوه آن چندین برابر خواهد شد. همانطور که می دانید از دیگر نکاتی که هر فرد وقتی قصد خرید یک استخر بادی را دارد در مرحله اول با توجه به وزن و قد خود یا کودکان خود اقدام به خرید آن می کند که در همین خصوص لازم به ذکر است این محصول با ابعاد و سایز خود، می تواند بهترین انتخاب برای کودکان شما باشد. همچنین به دلیل سهولت در پر کردن و خالی نمودن هوای درون آن، امکان جمع شده در ابعاد کوچک امکان پذیر خواهد بود که این امر باعث می شود  حمل آن برای استفاده در سفرهای شما نیز می باشد. جنس بدنه استخر های بادی یکی از مواردی است که مصرف کننده اهمیت بالایی نسبت به آن خواهد داشت که در همین خصوص باید عنوان کرد که این استخر بادی رویه ای از جنس PVC برزنتی و طرح چرم تشکیل شده که بخش های کناری و کف آن از همان نوع پی وی سی اما چند لایه و ضخیم ساخته شده که همین امر مقاومت کالا را در برابر عوامل محیطی و اشعه مضر خورشیدی افزایش خواهد داد. شما می توانید هم اکنون این استخر بادی کودک را با ارزان ترین قیمت و ضمانت تست 48 ساعته ازنمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 702 لیتر
 جنس بدنه PVC ضخیم و دو لایه
 پمپ باد  ندارد
 وزن کالا 5 کیلو گرم
 کد محصولintex 23096

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...