استخر بادی کودک مستطیلی طرح دار

A-YYC2-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیلی طرح دار از سری محصولات جرید و مقرون به صرفه برای کودکان و نوجونان برای آب تنی و تفریحات آبی در فصول گرم سال

استخر بادی کودک مستطیلی طرح دار محصولی جدید و بسیار جذاب از شرکت اینتکس می باشد که به دلیل سبک خاص و بی نظیری که دارد توانسته است تبدیل به یکی از محصولات محبوب این شرکت شود و رضایت مشتریان و خریداران خود را به خود جلب کند. ابعاد طراحی شده در این استخر بادی بسیار بزرگ تهیه شده که به همین واسطه می توان آن را در دسته استخر های سایز بزرگ بادی قرار داد که به همین دلیل بزرگسالان نیز می توانند از این محصول استفاده کرده و اوقات و فراغت شادی را در کنار کودکان خود سپری کنند. همانطور که مشاهده می کنید دیواره های این استخر از سه لایه بادی به صورت طبقه ای تشکیل شده تا در برابر وزن و فشار آب دوام بالاتری داشته باشد، لازم به ذکر است هر یک از لایه ها به صورت مجزا و جداگانه از طریق دریچه های نصب شده بر روی بدنه محصول راه اندازی می شوند و در صورت عدم استفاده در سریع ترین زمان ممکن خالی خواهد شد. این استخر بادی از جنس پی وی سی طرح چرم و طرح دار ساخته شده که یکی از جنس های رایج در بیشتر محصولات بادی می باشد و کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و نوسانات هوایی از خود نشان داده است که بخش کف آن نیز از PVC دو لایه استفاده شده است که این امر خیال شما را از بابت استفاده در تمامی محیط ها آسوده می کند. در رابطه با خرید شما عزیزان لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس این استخر بادی را به همراه اقلام همراه مانند: دفترچه راهنما، 48 ساعت ضمانت تست کالا و یک چسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی ها عرضه خواهد کرد تا خریدی مطمئن و با کیفیت را داشته باشید. 

 نوع خانگی
 طول 307 سانتی متر
 عرض 181 سانتی متر
 ارتفاع 54 سانتی متر
 ظرفیت آب 1181 لیتر
 پمپ  _
 وزن کالا 8 کیلو گرم
 گارانتی 48 ساعت
 کد محصول A-YYC2-001

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...