استخر بادی کودک مستطیلی سایبان دار

intex 57423 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیلی سایبان دار همراه با 48 ساعت مهلت تست، مقرون به صرفه و با کیفیت در فروشگاه مرکزی محصولات بادی و انواع استخر بادی

استخر بادی کودک مستطیلی سایبان دار از استخر های محبوب فروشگاه اینتکس می باشد که در طرح و ساختاری مختلف همچون گرد، مستطیلی، مربعی و یا چند ضلعی عرضه به بازار جهانی کرده است. این محصول نیز همانطور که در تصویر مشخص می باشد به صورت مستطیلی تهیه شده که با یک سایبان مجزا مانع از آفتاب سوختگی کودک در حین بازی می شود و می توان با خیالی آسوده آن را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این به دلیل ابعاد و سایز استاندارد می تواند یک فضای مناسب برای نوزدان و خردسالان باشد چرا که به دلیل طراحی لایه ای و راه اندازی جداگانه این لاییه ها می توان ارتفاع آن را به دلخواه خود و متناسب با قد فرزندان خود تنظیم نمایید. جنس بدنه این استخر بادی نیز از پی وی سی یا وینیل ساخته شده تا فشار های وارده را به خوبی تحمل کند. PVC از مرغوب ترین اجناس در ساخت محصولات بادی می باشد و هیچگونه حساسیت پوستی برای کودکان شما ایجاد نخواهد کرد و می توان از آن در برابر عواملی همچون رطوبت، دمای متغیر آب، نور و اشعه خورشید و...استفاده کرد. شما می توانید این محصول بادی و با کیفیت را به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی، همراه با 48 ساعت گارانتی از فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش کنید.

نوعخانگی
طول168 سانتی متر
عرض99 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
ظرفیت آب102 لیتر
جنس بدنهپی وی سی طرح چرم
پمپ باد__
گارانتی48 ساعت
کد محصولintex 57423 NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...