استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس

bestway 91002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
1,680,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس از سری تولیدات جدید برای کودکان بوده که با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با تخفیفی ویژه تهیه کنید.

استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس محصولی با ابعاد و ظرفیت آب بالا برای مصارف خانگی از جمله کودکان و بخصوص بزرگسالان بوده است. محصولی ساخته شده از جنس PVC چندلایه با روکش طرح چرم که استخری مقاوم در برابر آب و هوا و همچنین تکیه دادن به بدنه را به ارمغان می آورد. از این استخر بادی میتوان به عنوان وان حمام نیز استفاده کرد. استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس با عمق بالا یکی از سری استخر های بادی بزرگ مخصوص سنین کودکان بوده که در ابعاد بزرگی برای تفریحات آبی و حتی توپی طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه این کالا که یکی از آیتم های مهم برای خرید این کالا محسوب می شود، بر گرفته شده از پلاستیک PVC ضخیم بوده و بدنه ای که تمام قسمت رویه آن را روکش طرح چرم پوشانده و به دلیل داشتن کیفیت بالا در برابر هرگونه شرایط جوی و دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این بدنه در برابر فشار های ناشی از تکیه دادن و یا نشستن بر روی آن نیز مقاوم بوده و با خیالی آسوده می توان در فضای باز و در فصول گرما و سرما استفاده نمود. بهترین و مناسب ترین روش های مراقبت از بدنه این استخر مانند سایر محصولات بادی بخصوص استخر های بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه می باشد. علاوه بر این محل راه اندازی و نوع استفاده از این کالا نیز می تواند در حفاظت بیشتر از این کالا بسیار موثر باشد. این محصول یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که برای تفریحات آبی و شنا که به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم می توان از دیواره های آن به عنوان پشتی استفاده نمود. این کالا قابل استفاده برای سنین بزرگسالان نیز بوده که به دلیل داشتن وزن مناسب قابل حمل و استفاده در سفرها نیز خواهد بود. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

 نوع خانگی
 طول  262 سانتی متر
 عرض  175 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب 778 لیتر
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول bestway 91002

استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس از سری استخر های بادی کودک و نوجوان بوده که توسط کمپانی اینتکس در سال جاری تولید و روانه بازار شده، این محصول در جهت ایجاد بستر مناسب و ایمن برای تفریحات آبی کودکان در نظر گرفته شده که با نظارت والدین می تواند بهترین و شاد ترین محیط برای تفریحات شاد و مفرح آبی در داخل خانه شما باشد اما استخر بادی کودکی مستطیلی اینتکس ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی داشته که در این قسمت با نقد و بررسی بیشتر و دقیق تر محصول شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. پس اگر به دنبال خرید استخر بادی مقاوم، زیبا و مناسب هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و نوع ساخت

این استخر بادی به صورت مستطیلی و جذاب ساخته شده و به همین علت نیز به استخر بادی مستطیل معروف شده و این محصول از نظر طراحی نیز بسیار عالی می باشد چرا که بدنه بیرونی استخر با طراحی زیبا مزین شده و همین موضوع باعث شده است تا کودکان علاقه زیادی به آن داشته باشند. ساختار استخر بادی فوق به صورت دو لایه بوده و به همین دلیل دو دریچه برای حلقه های بادی در نظر گرفته شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا مقاومت دیواره ها دو چندان شود.

قابلیت استفاده از محصول در فضای باز

نکات بسیار مهمی در زمان خرید توجه مشتریان به کیفیت جنس بدنه محصول جلب می نماید، زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه که دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نخواهند داشت. بدین ترتیب لازم به ذکر است بدنه این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم و درجه یک بوده که از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب برخوردار می باشد و همچنین این بدنه توانایی بالایی در برابر اشعه و گرمای نور آفتاب خواهد داشت به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز نیز از این استخر بادی استفاده نمود پس با استفاده از این جنس طول عمر استخر بادی افزایش یافته،به طوریکه می توان از آن ها به صورت طولانی مدت و در محیط های باز استفاده کرد.

چگونگی راه اندازی محصول

شما برای راه اندازی این استخر بادی به تنها وسیله ای که نیاز دارید یک عدد پمپ باد بوده که برای خرید آن می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و از انواع پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام از آن ها که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ مخصوص باید استخر را از بسته بندی خود خارج کرده و روی سطح کاملا صاف پهن کنید.

نحوه سفارش

این استخر بادی یکی از محصولات جدید و دوست داشتنی به شمار می رود که می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای بازی های کامپیوتری برای کودکان باشد و آن ها را وادار به تحرک و تفریح کند. در فصل تابستان می توان از این استخر بادی در حیاط منزل و یا پشت بام ها نیز استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...