استخر بادی کودک مرتفع طرح دار

intex 30987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,360,000
1,240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مرتفع طرح دار یکی از بزرگ ترین استخر بادی های توسط سنتر اینتکس، مناسب کودکان و خردسالان، دارای جنس بدنه مقاوم و کف بادی

استخر بادی کودک مرتفع طرح دار یکی از خاص ترین و مهیج ترین استخر های بادی های که در سال جدید میلادی از برند اینتکس تولید و عرضه شده است و توانسته از بدو ورود به بازار مشتریان و خریداران زیادی را تصاحب کند. این استخر بادی مرتفع در زمینه طراحی با بهره گیری و شبیه سازی از علایق و راحتی کودکان، ساختاری 4 لایه به صورت طبقه ای بوده که هر یک از این لایه ها از طریق دریچه باد اختصاصی توسط یک پمپ باد دستی و مخصوص در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی شود. همانطور که می دانید اغلب استخر های بادی دارای ارتفاع کم می باشند اما این محصول با ارتفاع بلند خود توانسته رضایت مصرف کنندگان را بدست آورد  البته به دلیل بادشو بودن طبقات این استخر می توانید ارتفاع کالا را به دلخواه خود تنظیم نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن ابعاد مناسب و بزرگ این کالاست که باعث شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بتواند به راحتی و با در اختیار داشتن فضای استاندارد هر هر مکان و جایگاهی استفاده کند. این استخر بادی کودک از PVC شفاف تهیه شده که دیواره ها و بخش کف نیز به صورت دولایه بوده تا در هنگام فشار و تکیه داده از مقامت بالایی برخوردار باشد. از سایر ویژگی های این جنس می توان به دوام بسیار بالای آن در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی مانند دمای مختلف آب و هوا اشاره کرد که همین موضوع سبب شده از این استخر بادی طول عمر بالایی را دارا باشد. هم اکنون می توانید این کالای با کیفیت را با صرف کمترین هزینه و اقلام همراه از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

نوعخانگی و سفری
طول140 سانتی متر
 عرض97 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
ظرفیت213 لیتر
جنس بدنهPVC شفاف
پمپ باد__
گارانتی48 ساعت
کد محصولintex 30987

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...