استخر بادی کودک مربع سایبان دار

bestway 52192-s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,760,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربع سایبان دار مناسب برای محیط های خانگی، حیاط های شخصی، ویلا، باغ و... برای سنین کودک و خردسال در نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی اینتکس

استخر بادی کودک مربع سایبان دار از سری استخر های بادی شیک و کودک پسندانه از برند شرکت بست وی بوده که برای انواع تفریحات آبی و همچنین تفریحات توپی برای کودکان و خردسالان طراحی و تولید شده است. طراحی این استخر به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . ارگونومی و ساخت این استخر همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده است به صورت مربعی طراحی شده که این نوع از ساختار نسبت به دیگر استخر های گرد و مستطیلی فضای کمتری را اشغال خواهند کرد. همچنین در قسمت بالایی آن سایبانی بزرگ و پرتابل تعبیه شده که می توانید در صورت نیز می توانید برای محافظت از کودک خود، در فصل های گرم سال، در برابر تابش نور آفتاب آن را بر روی بدنه آن نصب کرده تا دچار آب سوختگی پوستی و گرما زدگی نشود. بخش کف محصول نیز به صورت بادشو و مواج طراحی شده تا کودکان و خردسالان در هنگام ایستادن، بازی و آب تنی دچار لیز خوردگی به درون استخر نشوند. برای راه اندازی این کالا نیز 4 عدد محفظه باد مجزا در قسمت های مختلف این محصول نصب شده است که تنها با تهیه یک پمپ باد دستی و ارزان به آسانی و در کمترین زمان می توانید این استخر بادی کودک راه راه اندازی نمایید. نکته دیگر از خصوصیات این استخر می توان به جنس و بدنه آن اشاره نمود که شرکت سازنده این استخر بادی برا جلب رضایت خریدارن و مشتریان خود، بدنه این استخر بادی را از بهترین روکش PVC بهره گرفته که این نوع از جنس از لایه های نازک اما بسیار مقاوم در برابر فشار، ضربه و وزن آب، رطوبت، اشعه نور خورشید و... مقاوم می باشد تا به با اطمینان خاطر تمام در تمام محیط های باز و سرپوشیده استفاده نمایید. برای خرید این استخر می توانید هم اکنون از طریق سایت و یا فروشگاه اینتکس به همراه 48 گارانتی تست سلامت و برچسب های تعمیراتی برای تعمیر و ترمیم محصول اقدام به خرید کنید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفی آب 265 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح دار
 پمپ باد __
 وزن 3.4 کیلو گرم
 کد محصول  bestway 52192-s

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...