استخر بادی کودک مربعی پنجره دار

bestway 51132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,500,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی پنجره دار محصول جدید برند بست وی با طراحی متفاوت و رنگ بدنه جدید آبی و سبز ، مناسب برای رده سنی +3 سال دارای طراحی مربعی به همراه پنجره های شفاف در دیواره های استخر . مناسب برای استفاده در محیط های روباز . دارای وزن سبک و قابل حمل . قیمت ارزان با قابلیت خرید آنلاین و حضوری از فروشگاه مرکزی اینتکس سنتر با ضمانت .

استخر بادی کودک مربعی پنجره دار استخری دوست داشتنی برای استفاده کودکان می باشد که دارای بدنه بادی بوده و می توانید با باد کردن بدنه و پس از راه اندازی استخر ، آن را بر روی زمین قرار دهید و داخل آن را با آب پر کنید . این استخر بادی مدل جدید بوده که مشابه آن در رنگ دیگر در گذشته توسط برند بست وی تولید شده است . اما این مدل جدید دارای بدنه سبز و آبی می باشد . از طراحی های بسیار خوب و قابل توجه استخر بادی کودک مربعی پنجره دار بست وی می توان به پنجره هایی اشاره کنیم که در چهار سوی بدنه استخر قرار گرفته است تا کودکان بتوانند در هنگام بازی چه از بیرون و چه از سمت داخل و زیر آب ، بیرون را از طریق این پنجره ها تماشا کنند . این استخر به صورت مربعی ساخته شده است و طول و عرض آن 168 سانتی متر و عمق استخر 56 سانتی متر می باشد . بست وی با توجه به این موضوع و ابعاد استخر بادی ، استفاده از آن را برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است . این محصول می تواند هم در مسافرت و هم در خانه استفاده شود . وزن استخر 3.45 کیلوگرم و حجم بسته بندی آن بسیار کوچک است ، به همین علت برای مسافرت ها نیز کاربرد دارد . برای تولید استخر بادی کودک مربعی پنجره دار از لایه های پی وی سی استفاده شده است و با توجه به کیفیت ساخت بسیار خوب و ساخته شده توسط برند بست وی ، فروشگاه سنتر اینتکس آن را موجود کرده است .

 نوعخانگی و سفری
 طول168 سانتی متر
 عرض168 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 ظرفیت565 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی شفاف و رنگی
 رده سنی +3 سال
 وزن  3.45 کیلوگرم
کد محصول bestway 51132

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...