استخر بادی کودک مربعی بست وی

bestway 18580

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,090,000
930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی بست وی با قیمت ارزان در نمایندگی فروش استخر بادی، مناسب باغ و ویلا با ارسال رایگان درب منزل و گارانتی کالا

استخر بادی کودک مربعی بست وی یکی دیگر از ارزان ترین استخر های بادی کارخانه بزرگ بست وی در ابتدای سال 2020 بوده که مناسب استفاده کودکان طراحی و تولید شده است. جنس بدنه این محصول که تاثیر بالایی بر میزان طول عمر آن داشته از مرغوب ترین نوعی پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید می شود. این جنس بدنه نرم و انعطاف پذیر بوده که کاملا سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید زیرا دماهای مختلف آب و یا تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته است. یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل استخر بادی می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد، کف های بادی در استخر ها می تواند به مراتب کفی نرم و ایمن را برای کودکان به همراه داشته باشد تا بدین ترتیب از برخورد کودکان با کف استخر جلوگیری شود. این استخر بادی کودک همانطور که از نامش پیداست، ارگونومی و ساخت بدنه مربعی شکل داشته که بدنه آن از دو لایه تشکیل می شود. هریک از این لایه ها دارای دریچه های باد اختصاصی برای راه اندازی می باشند. لازم به ذکر است این نوع طراحی بدنه موجب افزایش انعطاف پذیری بدنه محصول و افزایش طول عمر آن شده است. وزن بدنه محصول 1 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی حمل و جا به جا می شود. پس می توانید از این استخر بادی برای تفریحات آبی فرزند خود در زمان سفر نیز استفاده کنید. این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد.  برای خرید استخر بادی کودک می توانید به فروشگاه رسمی محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول  86 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 84 لیتر
 جنس بدنه PVC  طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول bestway 18580

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...