استخر بادی کودک مربعی اینتکس

Intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی اینتکس با قیمت ارزان و مقاومت بالا ، مناسب برای استفاده در محیط های خانگی می باشد .

استخر بادی کودک مربعی اینتکس را می توان گزینه ای ایده آل برای استفاده در محیط های خانگی کوچک نیز دانست . ابعاد این استخر بادی کودک به گونه ای تعبیه شده است که به راحتی می توانید از آن در حمام و یا استخر های خانگی استفاده کنید و از دیدن آب تنی کودک تان درون آب لذت ببرید . جنس بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی دو لایه می باشد که مقاومت و استحکام آن در برابر فشار و ضربه زبان زد می باشد و از استانداردهای جهانی پیروی می کند . ساختار این محصول به صورت دو طبقه طراحی شده است و این امر باعث می شود که به هنگام آسیب دیدن بخشی از این استخر ، بخش دیگر خالی از باد نشود . به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل از آن می توانید در جهت رفع مشکل استفاده نمایید و با خیالی راحت از ادامه روز خود لذت ببرید . وزن این استخر کودک 1 کیلو گرم و حجم آب آن نیز بالغ بر 57 لیتر می باشد . استخر بادی کودک مربعی اینتکس با قیمتی مناسب و کیفیتی استاندارد برای شما عزیزان عرضه شده است که همین حالا می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس آن را خریداری کنید . 

 نوعخانگی
 طول 85 کیلو گرم
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
 ساک حملدارد
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک  کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای نوجوانان
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

استخر بادی کودک مربعی اینتکس استخری زیبا برای استفاده کودکان به منظور تفریح کردن و آب بازی می باشد که برند تولیدی آن اینتکس بوده و می تواند بیانگر اورجینال بودن استخر بادی باشد . این استخر بادی برای استفاده کودکان طراحی شده است و ابعاد محصول اجازه استفاده را تنها برای کودکان داده است . طراحی استخر به صورت مربعی بوده و به همین دلیل نیز نام آن استخر بادی کودک مربعی اینتکس گذاشته شده است . استخر بادی کودک دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده که به آن ها اشاره خواهیم کرد . 

استخر بادی کودک مربعی اینتکس از دو رنگ کلی سفید و سبز مایل به فسفری تولید شده است که یک رنگ شاد و دوست داشتنی برای کودکان خواهد بود . بخش دیواره های بیرونی و داخلی استخر بادی به رنگ سبز بوده و بخش لبه بالایی و همچنین کف آن نیز دارای رنگ سفید است . تمامی بخش های این استخر به صورت بادی بوده و این ویژگی توانسته ایمنی استخر را افزایش دهد تا در صورت افتادن کودکان هیچ نوع آسیبی به کودک وارد نشود . شکل استخر بادی و دیواره های آن در واقع به صورت طبقه ای در دو لایه ساخته شده است و این مورد باعث می شود تا استخر بادی به خوبی بتواند در برابر آسیب دیدگی هایی که بر اثر فشار زیاد وارد می شود در امان بماند .

شرکت اینتکس برای اینکه کودکان در هنگام بازی راحت تر باشند ، کف استخر را به صورت بادی در نظر گرفته است که بسیار نرم و در عین حال ایمن است . علت استفاده از این طراحی رده سنی استخر بادی کودک مربعی اینتکس می باشد که برای کودکان زیر 4 سال قابل استفاده است . از این رو کودکان که نمی توانند به خوبی تعادل خود را حفظ کنند می توانند در داخل استخر نشسته و به بازی بپردازند . عمق استخر نیز 23 سانتی متر است که می توانید خودتان به اندازه داخل آن را با آب پر کنید تا برای کودک مناسب شود . 

 طول و عرض 85 سانتی متری استخر بادی کودک می تواند به شما این امکان را بدهد تا در داخل حمام از استخر استفاده کنید تا کودکان در شرایطی بهتر حمام کنند . ظرفیت داخل استخر بادی 57 لیتر می باشد که بیشتر از این حجم آب سر ریز خواهد شد . بخش زیرین استخر به صورت دو لایه و بدنه به صورت تک لایه از pvc طرح چرم رنگی استفاده شده است . این محصول شامل پمپ نبوده و شما می توانید پمپ را به صورت جداگانه از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید . 

وزن کلی استخر بادی کودک مربعی اینتکس 1 کیلوگرم میباشد و در سفر ها نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین ابعاد بسته بندی استخر 25*18*8 سانتی متر می باشد که می توان گفت در حال بسته بندی حجم زیادی ندارد . شرکت اینتکس استخر بادی کودک مربعی اینتکس را نه تنها در رنگ سبز بلکه در سایر رنگبندی ها نیز تولید کرده است که فروشگاه سنتر اینتکس نیز آن را موجود داشته و شما می توانید به دلخواه خود این استخر را به انتخاب کودک خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...