استخر بادی کودک مدل آبپاش دار

intex 57431 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,150,000
1,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آبپاش دار اینتکس با طرحی از تمساح و رنگ بندی آبی و سبز قابل استفاده برای کودکان می باشد .  به دلیل استحکام بالای بدنه از این محصول در سفر و فضای باز نیز می توانید استفاده کنید . برای تهیه این کالای زیبا به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

استخر بادی کودک مدل آبپاش دار با مدل تمساح از سری محصولات تولیدی کمپانی بزرگ اینتکس در سال 2017 است .  در این مدل سعی شده تا با حفظ سادگی نظر مثبت کودکان را جلب کند و با شکل فانتزی عروسکی که به خود اختصاص داده است  مناسب با روحیه شاد کودکان می باشد . باید در نظر داشت که این استخر بادی در سری محصولات مقرون به صرفه و مقاوم  با قیمتی بسیار مناسب است . زمانی که نگاهی به این محصول بیندازید متوجه می شوید که یک تمساح خوابیده با دم و سر و دست ها در مقابلتان قرار دارد . در بسته بندی این محصول یک حلقه بادی به شکل قو قرار دارد تا موجب شادی کودکان گردد . آبپاش این استخر بادی در واقع دهان تمساح بوده که آب را به داخل استخر هدایت می کند. رنگ بندی این محصول به صورت بدنه ای سبز و داخل آبی رنگ انتخاب شده است . جنس بدنه این استخر بادی وینیل بوده و محصول را در برابر آب و هوا بسیار مقاوم می کند و متناسب با هر نوع شرایط جوی می باشد . به همین دلیل در سفر و فضای باز نیز قابل استفاده می باشد .  با رعایت استاندار های موجود از این استخر کودکان بالای دو سال می توانند استفاده کنند . برای تهیه این استخر جذاب همین حالا به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید .

نوعبیضی
ابعاد بسته بندی26.7×11.7×30.5 سانتی متر
طول198 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
ظاهر رویهساده
کف بادشوخیر
پمپخیر
 نوع پمپ ------
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح تمساح
دارای آبپاش
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 2.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...