استخر بادی کودک متوسط اینتکس طرح دار

intex 23875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک متوسط اینتکس طرح دار ارزانترین و در عین حال ساده ترین استخر بادی این شرکت در ابتدای سال 2020 دارای ظاهری شاد و طول عمر فوق العاده زیاد مناسب سنین 2 الی 10 سال خریداری  استخر بادی اصل با تخفیف ویژه از فروشگاه رسمی محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک متوسط اینتکس طرح دار یکی دیگر از بهترین نوع استخر بادی از این شرکت مشهور بوده که به دلیل ارزان بودن و در عین حال دوام بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان به یکی از پرفروش ترین استخر بادی های کودک تبدیل شود . این استخر بادی دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که دیواره ای سه لایه دارد . هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد مجزایی هستند تا از طریق آن راه اندازی شوند . این نوع طراحی بدنه به طول عمر محصول و انعطاف پذیری بدنه آن کمک خواهد کرد . ابعاد متوسط این استخر بادی موجب شده تا شما بتوانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز از آن استفاده کنید. این محصول وزنی کم داشته و در کمترین زمان ممکن با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس راه اندازی می شود . به همین دلیل می توانید در زمان سفر برای تفریح آبی فرزند خود این استخر بادی را به همراه ببرید . این محصول را با بهترین نوع جنس بدنه از پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده اند . این جنس بدنه طول عمر بالایی داشته و از ساختار نرم و باداوم برخوردار می باشد . به همین دلیل این استخر بادی امکان استفاده در فضای باز را نیز دارد . بدنه محصول از دولایه آبی رنگ و یک لایه نارنجی رنگ تشکیل شده است. برروی بدنه نارنجی رنگ محصول می توانید تصاویر انیمیشنی و رنگارنگی که بر اساس علایق و روحیات کودکانه طراحی شده ، مشاهده نمایید . برای خرید استخر بادی اصل می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید .

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 920 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات استخر بادی، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک متوسط اینتکس طرح دار  یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات برند اینتکس می باشد که با توجه به ظاهر جذابی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران خردسال استخر های بادی باز کند . این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی  اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طرحی شکل ظاهری در استخرهای بادی حوزه سنی کودکان می تواند یکی از مهمترین موضوعات باشد . ساختار این استخر بادی به صورت دایره ای می باشد و بدنه ای شفاف دارد که بر روی آن از طرح های ماهی و موجودات دریایی الهام گرفته شده است . ساختار دیواره های این محصول به صورت سه طبقه می باشد که در هر بخش از محفظه ورودی باد مختص خود استفاده شده است . کف این محصول به صورت بادی نمی باشد و این امر در حفظ تعادل استخر نقش بسزایی خواهد داشت . همچنین به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای  شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه که یکی از مهمترین فاکتورهای بالا رفتن طول عمر محصولات بادی می باشد در این استخر بادی از نوع وینیل طرح چرم است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . وینیل استفاده شده در ساخت این محصول از نوع شفاف است و از این رو درون استخر همراه با طراحی آکواریوم مانندی که بدنه آن دارد قابل رویت می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این استخر بادی کودک داده است . به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است که قدرت مقاومت بسیار بالاتری نسبت به دیواره های آن دارد و خیال شما را از بابت آسیب پذیری کف استخر راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر بادی کودک اینتکس به مشخصات ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده بیش از یک کودک فراهم می آورد . همچنین با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، می تواند بهترین گزینه برای استفاده در خانه به عنوان وان کودک و یا استخر توپ باشد . لازم به ذکر است که این استخر بادی دارای وزنی بالغ بر 3.7 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن آن دارد ، از همین رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در زمانی که پر از باد می باشد است .

جمع بندی :

این استخر بادی کودک دارای بدنه ای زیبا و با کیفیت از جنس وینیل شفاف می باشد که بر روی آن از طرح های آکواریومی زیبا استفاده شده است . این محصول در سال جاری و در ابعاد استاندارد توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . وزن این محصول بالغ بر 3.7 کیلو گرم و ظرفیت آب آن برابر با 200 لیتر می باشد که برای استخر های بادی کودک استاندارد است . استخر بادی آکواریوم بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...