استخر بادی کودک ماهی

bestway 51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک ماهی محصولی بی نظیر از نظر طراحی، مقاومت، رویه و کیفیت با قیمتی ارزان و ارسال رایگان در فروشگاه بزرگ اینتکس

استخر بادی کودک ماهی از سری استخر های مخصوص تفریحات آبی بوده که برای استفاده در فضای باز و بسته جهت تفریحات آبی کودکان و خردسالان بوده که تاثیر بالایی در روحیه آن ها خواهد داشت. طراحی و ارگونومی این استخر بادی همانطور که از نامش پیداست به شکل یک ماهی مطابق با علایق کودکان طراحی شده که با ترکیب و طیف رنگ های بسیار شیک و  جذاب، با ابعاد و سایز کوچک، قابل قرار گیری در حمام، داخل و خارج از منزل می باشد. اینتکس با بهره گیری از تجربه و خلاقیت بسیار بالای خود این استخر بادی رنگی و طرح دار را از جنس پی وی سی فشرده با روکش طرح چرم تولید کرده است. همانطور که در دیگر محصولات بادی موجود در سایت ذکر شده است، پی وی سی یکی از اجناس بسیار فوق العاده و مستحکم در ساخت استخر های بادی می باشد چرا که کیفیت مطلوب و مقاوم آن در برابر عوامل محیطی، رطوبت، دمای آب و نور خورشید باعث شده از این استخر در هر جایگاه و مکانی با خیالی راحت بدون آنکه آسیبی به بدنه کالا وارد شود استفاده کنید و آب تنی متفاوتی را برای فرزندان خود به ارمغان بیاورید. راه اندازی این کالا از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه بواسطه یک پمپ باد کوچک و سوزنی به ساده ترین روش اقدام به پر کردن آن کنید. هم اکنون اگر قصد خرید این استخر بادی را دارید میتوانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا از طریق سایت اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوعخانگی و سفری
طول 89 سانتی متر
عرض61 سانتی متر
ارتفاع58 سانتی متر
جنس بدنهپی وی سی
پمپ باد__
ضمانت48 ساعت
ظرفیت آب40 لیتر
کد محصولbestway 51125

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...