استخر بادی کودک لوبیایی طرح دلفین

bestway 54118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک لوبیایی طرح دلفین تولید شده توسط برند بست وی با طراحی بسیار موفق و با کیفیت ساخت عالی . ساخته شده در ابعاد بزرگ مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسال ها . طراحی لوبیایی بسیار زیبا با بدنه طرح دار دریا و دلفین . دارای بدنه دو لایه ضخیم از جنس پی وی سی . مناسب برای استفاده ویلایی و خانگی . امکان خرید از فروشگاه سنتر اینتکس با قیمت ارزان در مدل ها و طرح های مختلف .

استخر بادی کودک لوبیایی طرح دلفین از جدید ترین تولیدات برند بست وی می باشد که نسبت به مدل های قبلی لوبیایی از نظر ابعاد و البته از نظر طرح بدنه تفاوت هایی دارد . استخر بادی کودک لوبیایی طرح دلفین در سال 2022 تولید شده است و از جدید ترین مدل ها بوده که برای استفاده کودکان بالای 4 سال طراحی شده و می توانند از آن استفاده کنند . استخر بادی کودک لوبیایی طرح دلفین ابعاد بزرگی داشته و طول آن 262 سانتی متر و عرض استخر 157 سانتی متر می باشد ، به همین علت برای استفاده چندین کودک نیز کاملا مناسب خواهد بود . از مهم ترین ویژگی های استخر بادی کودک لوبیایی طرح دلفین عمق 46 سانتی متری استخر می باشد که آن را به یکی از استخر های عمیق کودک تبدیل کرده است . ظرفیت داخلی استخر بادی 544 لیتر می باشد . این استخر بادی دارای طراحی بدنه به صورت لوبیایی است که آن را بسیار خاص کرده  و همچنین بدنه خارجی و بیرونی استخر از طراحی دریا و موجودات داخل دریا همچون دلفین های زیبا برخوردار است که می تواند برای کودکان کاملا جلب توجه کرده و آن ها را جذب کند . این استخر بادی فروشگاه سنتر اینتکس از نظر کیفیتی نیز بسیار عالی بوده و با توجه به اینکه از تولیدات برند اصل بست وی بوده و ساخت بدنه آن چند لایه و از پی وی سی ساخته شده است ، می توانید خریدی با اطمینان را انجام دهید .

 نوعخانگی
 طول262 سانتی متر
 عرض157 سانتی متر
 ارتفاع46 سانتی متر
 ظرفیت544 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی ضخیم 
 وزن 4 کیلوگرم
 گارانتی 48 ساعت
کد محصولbestway 54118

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...