استخر بادی کودک لاک پشت های نینجا

ninja 567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک لاک پشت های نینجا مناسب برای سنین کودکان و خردسالان، با 48 ساعت گارانتی تست، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

استخر بادی کودک لاک پشت های نینجا همواره یکی از بهترین انتخاب های کودکان خصوصا پسران می باشد که می تواند نظر هر شخصی را به سوی خود جلب کند. نکته اساسی در محصولات تولیدشده برای کودکان توجه اصلی به طراحی بدنه آن ها می باشد چرا که محصول مورد استفاده کودک، نیاز به طراحی و ظاهر استاندارد و کاملا شاد و کودکانه دارد که به همین دلیل نمایندگی اینتکس با رعایت این مورد این استخر بادی طرح لاک پشت های نینجا را تولید کرده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. همچنین کیفیت و جنس بدنه هر محصول تاثیر زیادی در افزایش دوام و طول عمر آن خواهد داشت که به همین دلیل برای عرضه این محصول با از نوع پی وی سی طرح دار بوده که به دلیل استحکام و دولایه بوده این نوع از جنس می توانید از این استخر بادی با آسودگی خاطرتمام در فضاهای باز مانند حیاط شخصی و ویلاهای خود استفاده کنید زیرا تغییرات آب وهوایی و با قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. لازم به ذکر است ساختار طبقه ای و لایه ای، نرمی و انعطاف بالایی به کالا بخشیده تا بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. علاوه بر این با تعبیه محفظه باد بر روی هر طبقه از این این استخر می توانید در سریع ترین زمان ممکن بواسطه یک پمپ باد دستی و یا سوزنی هوای درون آن را پر نمایید. شما می توانید برای خرید این استخر بادی کودک از طریق نمایندگی، فروشگاه و یا سایت اینتکس اقدام به خرید آن کنید.

 نوع خانگی
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سنتی متر
ظرفیت  84 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح دار
 پمپ باد __
 وزن کالا 1.7 کیلو گرم
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول ninja 567

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...