استخر بادی کودک قرمز

bestway 51025R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
780,000
720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک قرمز دارای ضمانت تست و ارسال رایگان درب منزل، ساخته شده از مرغوب ترین اجناس با کمترین قیمت

استخر بادی کودک قرمز از سری استخر های بادی با ساده و در عین حال شیک تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت به دلیل زیبایی و کیفیت جنس به شمار می آید. همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید این استخر بادی به صورت گرد و دایره ای شکل طراحی شده این نوع از ساختار بر خلاف استخر های مربعی و مسطتیلی کاربرد های دیگری نیز خواهد داشت. شما می توانید به کمک این محصول بادی در هر فضا و مکانی به عنوان استخر بادی، استخر توپ بادی و وان بادی نیز بهره ببرید و بازی و آب تنی خاص و متفاوتی را برای کودکان خود به ارمغان بیاورید. بدنه این محصول از جنس PVC تولید شده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب مقاومت بالایی از خود نشان داده و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نخواهد شد. قسمت زیرین این محصول نیز از پی وی سی دو لایه بادی بوده که باعث نرم تر شدن و انعطاف آن شده تا کودکان شما بتوانند در هنگام نشستن دارای نشیمنگاهی راحت باشند. ابعاد و ارتفاع این محصول نیز به صورت استاندارد با کودکان ساخته شده و استفاده آن در هر فضا و مکانی امکان پذیر خواهد بود چرا که فشای زیادی را اشغال نخواهد کرد و به میتوان در سفرهای خود همراهی سرگرم کننده در اختیار فرزندانتان باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت  خریداری فرمایید.

نوعخانگی
قطر122 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
ظرفیت160 لیتر
جنس بدنهPVC رنگی
پمپ باد__
وزن کالا1.6 کیلو گرم
گارانتی48 ساعت ضمانت تست
کد محصولbestway 51025R

استخر بادی کودک قرمز استخری زیبا برای آب بازی کودکان می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس آن را برای استفاده کودکان سنین زیر 6 سال ارائه داده است . استخر بادی راه اندازی و استفاده بسیار ساده و آسانی داشته و شما می توانید در هر زمان که کودکان علاقه به بازی دارند ، استخر بادی را راه اندازی کنید تا به تفریحات آبی در کنار دوستان و خانواده مشغول شوند . استخر های بادی دارای طراحی بادشو هستند و بدنه آن ها نیاز به راه اندازی دارد . پس از باد شدن می تواند فرم بزرگی را به خود گرفته تا بتوانید داخل آن را با آب پر کنید . 

این استخر بادی دارای قطری 122 سانتی متری است و به صورت گرد نیز طراحی شده است . همچنین ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد که در واقع همان عمق استخر خواهد بود . البته شما می توانید با توجه سن کودکتان ، مقدار آب استخر را زیاد و یا کم در نظر بگیرید تا اینچنین عمق استخر تغییر داشته باشد و کودکان بتوانند راحت تر بازی کنند . استخر بادی کودک قرمز به صورت سه طبقه ای ساخته شده و هر طبقه آن از یک حلقه بادی تشکیل شده است . این استخر بادی به صورت تک رنگ بوده و شما می توانید آن را تنها در رنگ قرمز از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . البته مدل های مشابه در رنگبندی های دیگر نیز موجود می باشد . 

بخش کف استخر بادی نیز در رنگ سفید بوده و یک دریچه تخلیه باد نیز در کف استخر قرار داده شده است تا بتوانید از آن طریق برای تخلیه بهتر و ساده تر استخر بادی استفاده کنید . بست وی با توجه به اینکه استخر بادی کودک قرمز را به صورت چند طبقه ای تولید کرده است ، برای هر یک از لایه های آن از یک دریچه باد استفاده کرده است که برای راه اندازی نیاز است تا تمامی لایه ها را باد کنید . برای اینکه بتوانید سریع تر استخر بادی کودک قرمز را راه اندازی کنید ، می توانید از پمپ باد استفاده کنید . پمپ های باد نیز توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد . 

برای ساخت بدنه استخر بادی کودک قرمز از لایه های pvc رنگی استفاده شده است . یک استخر بادی باید ضد آب باشد که بست وی با توجه به این موضوع از این جنس استفاده کرده است . وزن کلی استخر بادی 1.6 کیلوگرم بوده و شما می توانید آن را در مسافرت به خود به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز به تفریح ، آن را به سرعت راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی کردن شوند . این استخر ها بسیار مناسب برای مسافرت های کنار دریا خواهند بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...