استخر بادی کودک فانتزی اینتکس

intex 57496

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس جدیدترین نمونه استخر بادی از این کمپانی مشهور که دارای ابعاد متفاوت است و برای افراد خاص پسند توصیه می شود . برای تهیه این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید .

استخر بادی کودک فانتزی اینتکس در میان سایر محصولات مشابه توانسته طرفدارانی به خود اختصاص دهد . شکل ظاهری هندسی این محصول بادی بر خلاف نمونه های مشابه بوده که از یک شش ضلعی استفاده شده است . ساختار ظاهری این محصول دارای سه طبقه کاملا مجزا بوده که هر یک از طبقات توسط یک دریچه باد مجزا قابل راه اندازی می شوند . به دلیل آن که این محصول برای استفاده کودکان تولید می شود و  در طراحی ظاهری سعی شده تا با علایق آن ها هم خوانی داشته باشد . تصویر انیمیشنی برای کودکان خوشایند بوده زیرا برای آن ها یادآوری تصاویری ست که با تماشایشان لذت می برند . به همین دلیل بدنه ظاهری این استخر الهام گرفته شده از انیمیشن محبوب بامبی می باشد . ابعاد تولیدی این استخر بادی به نحوی بوده که به راحتی سه کودک همزمان از آن استفاده کنند . کیفیت بالای بدنه محصول باعث مقاومت بسیار بالای آن در شرایط جوی مختلف بوده و دماهای مختلف آب به آن آسیب نمی رساند . سهولت راه اندازی این محصول زیبا همچنین وزن کم آن موجب گردیده تا در فضای باز و سفر نیز بتوان از آن استفاده کرد . برای خرید این استخر بادی به نمایندگی اینتکس سنتر ایران مراجعه کنید و به راحتی محصول دلخواهتان را سفارش دهید . 

 نوع 6 ضلعی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت 541 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 وزن: 4.5 کیلوگرم
 مناسب سنین زیر 6 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...