استخر بادی کودک طرح گل رنگی

bestway 54120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح گل رنگی از جدید ترین تولیدات برند بست وی با کیفیت ساخت عالی مناسب برای رده سنی کودکان با قابلیت استفاده توسط بزرگسالان به واسطه بزرگ بودن ابعاد استخر بادی . خرید ارزان از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس با ضمانت . دارای طراحی مقاوم چند لایه . ساخته شده از لایه های پی وی سی ضخیم .

استخر بادی کودک طرح گل رنگی استخری بسیار زیبا است که برای استفاده کودکان ساخته شده است و چه بسا دارای متراژ بزرگی بوده که آن را برای استفاده چندین کودک و حتی بزرگتر ها مناسب کرده است . استخر بادی کودک طرح گل رنگی از جدید ترین استخر های بادی برند بست وی می باشد که قبل تر این استخر را ظاهری متفاوت ساخته است . ولی در طرح جدید این استخر بادی ، بدنه آن از طراحی گل های رنگی برخوردار است که ظاهری بسیار زیبا را داشته و کودکان را علاقه مند به بازی خواهد کرد . امنیت در بازی داخل استخر های بادی بسیار بالاست ، چرا که این استخر ها بدنه ای بادی و بسیار نرم دارند و به ویژه در خانه ها راه اندازی شده و والدین می توانند مراقب آن ها در هنگام بازی باشند . استخر بادی کودک طرح گل رنگی به صورت مستطیلی ساخته شده است و طول و عرض آن به ترتیب 229 سانتی متر در 152 سانتی متر می باشد و ارتفاعی 56 سانتی متری دارد . به همین دلیل نیز گفته می شود که استخر بادی فوق یکی از بزرگترین استخر های بادی برای استفاده کودکان است . بهتر است که این استخر بادی برای سنین بالای 5 ، 6 سال باشد . ظرفیت آب استخر 702 لیتر است و وزن آن 4.7 کیلوگرم می باشد . با توجه به روش های مختلف خرید استخر بادی از فروشگاه سنتر اینتکس ، شما می توانید به صورت اینترنتی یا تلفنی و یا حضوری خرید های خود را انجام دهید .

 نوعخانگی
 طول229 سانتی متر
 عرض152 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 ظرفیت702 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی طرح دار
 رده سنی +6 سال
 وزن  4.7 کیلوگرم
کد محصول bestway 54120

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...