استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی

Bestway 52211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی طراحی جدید و پر فروش فروشگاه سنتر اینتکس قابل سفارش به صورت حضوری و آنلاین دارای ضمانت 48 ساعته تعمیر . راه اندازی ساده و آسان . دارای عمق کم و ابعاد بزرگ مناسب استفاده چندین کودک

استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی استخری بسیار زیبا با قابلیت استفاده برای یک یا چند کودک . دارای فضایی بزرگ با طول 140 سانتی متری و عرض 130 سانتی متری برای آب بازی کودکان و همچنین ارتفاع 104 سانتی متری در عمق 15 ساتی متری می باشد که کودکان می توانند به راحتیاز استخر بادی استفاده کنند . این استخر دارایی یک دیواره بادی در بخش کناری خود است که در آن دیواره طراحی کشتی دزدان دریایی قرار گرفته است ، به همین دلیل این استخر با نام استخر بادی کودک طرح دزدان دریایی شناخته می شود . برای این استخر بادی یک فرمان کشتی قرار داده شده است که کودکان می توانند از آن برای بازی های خود استفاده کنند . ظرفیت استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی 54 لیتر می باشد . برای ساخت این استخر بادی از مواد پی وی سی استفاده شده است . در کنار استخر بادی وسایل بادی دیگری همچون عروسک هشت پپا و حلقه های بادی قرار دارد که کودکان می توانند از آن ها نیز استفاده کنند . فروشگاه سنتر اینتکس عرضه کننده استخر بادی کودک با ضمانت و گارانتی تعمیر می باشد . این استخر را می توانید با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید . راه اندازی و نگهداری استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی بسیار ساده و آسان است .

 نوعخانگی و سفری
 طول140 سانتی متر
 عرض130 سانتی متر
 ارتفاع104 سانتی متر
 ظرفیت84 لیتر
 جنس بدنهPVC ضخیم 
 پمپ باد ندارد
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 52211

استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی استخری طراحی شده به صورت بادی می باشد که تولید کننده آن بست وی می باشد که شاید با این شرکت پر فروش آشنایی داشته باشید . بست وی محصولات بادی خود را بسیار با کیفیت تولید می کند و به همین دلیل است که فروشگاه سنتر اینتکس محصولات این برند را همواره موجود می کنند و جدید ترین محصولات آن که استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی نیز یکی از آن هاست را موجود کرده است تا کودکان علاقه مند به استخر بادی با مضمون کشتی دزدان دریایی بتوانند آن را خریداری و استفاده کنند .

این استخر بادی ابعاد نسبتا کوچکی را دارد و کودکان می توانند در هر سن و سالی که هستند از استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی استفاده کنند . اگر قصد دارید که به صورت دقیق ابعاد استخر بادی را بدانید ، می توانید در بخش ابعاد و مشخصات آن را مطالعه کنید . ولی استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی دارای طول 140 سانتی متری و عرض 130 سانتی متری است که می توانیم بگوییم طراحی تقریبا مربعی دارد . عمق استخر پایین است و ارتفاع 104 سانتی متری آن در واقع تا بالاترین قسمت محصول بادی در هنگام راه اندازی شده می باشد .

برای اینکه کودکان بتوانند از استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی استفاده کنند . شما باید آن را باد کنید . برای باد کردن فروشگاه اینتکس راه حلی ساده تر دارد ، آن هم این است که از پمپ های باد استفاده کنید که فروشگاه سنتر اینتکس نیز آن ها را موجود کرده است تا شما بتوانید بسیار راحت تر و ساده تر استخر را راه اندازی و باد کنید . پمپ باد دستی می تواند یک پمپ باد مناسب برای راه اندازی استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی باشد . در تهیه کردن پمپ های باد نگران نباشید ، چرا که می توانید با تمامی پمپ ها استخر بادی را باد کنید .

برای ساخت و تولید استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی از پی وی سی استفاده شده است که بهترین نوع جنس برای ساخت استخر می باشد و باعث می شود که بدنه آن به خوبی ضد آب شود . پی وی سی بسیار با کیفیت است که به سختی آسیب می بیند . پی وی سی را می توانید در صورت سوراخ شدن تعمیر کنید . به همین علت است که می توانید در صورت آسیب دیدن استخر بادی آن را به راحتی تعمیر کنید . علت گارانتی 48 ساعته فروشگاه سنتر اینتکس نیز به همین دلیل است تا در صورت آسیب دیدگی استخر بتوانید آن را به رایگان تعمیر کنید .

ظاهر استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی بست وی بسیار دوست داشتنی است و حتما کودکان می توانند با آن ارتباط بگیرند . تمامی قسمت هایی که در استخر بادی قرار دارد بادی هستند . حتی قسمت فرمان کشتی نیز به صورت بادی طراحی شده است و کودکان می توانند از قابلیت متحرک بودن این فرمان استفاده کرده و آن را بچرخانند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...