استخر بادی کودک طرح پنگوئن

intex 57418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,180,000
960,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح پنگوئن را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه محصولات بادی تنها نمایندگی استخر بادی در ایران، به همراه 48 ساعت ضمانت تست از ما تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک طرح پنگوئن محصولی مهیج و بی نظیر از کمپانی اینتکس، برای کودکان و یا حتی نوزادان در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گردی بوده که بدنه آن به شکل یک پنگوئن به صورت عروسکی و فانتزی طراحی شده. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید،  در بخش میانی آن یک سایبان نسبتا عریض تعبیه شده تا مانع از آسیب رسانی نور خورشید به پوست کودک شود که امری مهم در استفاده کودکان شما در فضاهای باز ی باشد. این محصول با بدنه ای از جنس PVC به صورت براق تولید شده که بسیار مستحکم در برابر رطوبت، دمای آب، تغییرات آب و هوایی دارد به همین دلیل یک محصول با دوام و ماندگار برای شما خریداران می باشد تا با خیالی راحت از این محصول در سفرهای خود نیز همراه خود داشته باشد آب تنی سرگرم کننده ای را برای فرزندان خود به ارمغان آورید. علاوه بر این طراحی کف بادی این محصول، ایمنی و راحتی کودک در زمان بازی را تضمین می کند و باعث می شود کودک در هنگام بازی دچار لیز خوردگی به درون آب نشود. لازم به ذکر است بر روی بدنه و سایبان محصول یک دریچه باد اختصاصی نصب شده تا با استفاده از آن بتوانید این استخر بادی را در سریع ترین زمان توسط یک پمپ باد دستی راه اندازی نمایید. برای خرید این محصول می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید و این محصول را با صرف کمترین هزینه به همراه 48 ساعت ضمانت تست سفارش دهید. 

 نوعخانگی و سفری
 طول102 سانتی متر
 عرض102 سانتی متر
 ارتفاع83 سانتی متر
 ظرفیت45 لیتر
 جنس بدنهPVC براق
 پمپ بادندارد
 برچسب تعمیردارد
 کد محصولintex 57418

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...