استخر بادی کودک طرح پاندا

bestway 90368

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح پاندا از سری محصولات با دوام مناسب کودکان توسط فروشگاه سنتر اینتکس با قیمت و کیفیتی عالی به فروش می رسد.

استخر بادی کودک طرح پاندا یک محصول استثنایی و جذاب از برند بست وی که برای تفریحات آبی و سرگرم کننده کودکان در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از با ساختار بدنه ای نوآورانه و زیبا با طرح پاندا معرفی به بازار ایران شده است که توانسته در مدت زمان کوتاهی از استقبال ویژه ای برای کودکان 1 تا 3 سال شده است. این محصول دارای ارگونومی بدنه بیضی شکل بوده که به صورت یک لایه با ارتفاع بسیار کم تهیه شده که بر روی آن نیز یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی محصول، توسط یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی تعبیه شده است. از این رو میتوانید از این محصول بادی علاوه بر یک استخر بادی به عنوان یک استخر توپ ویا وان بادی برای استحمام کودک خود استفاده کنید. همه ی افراد علاوه بر ظاهر محصول به دنبال محصولی با کیفیت با جنس و بدنه ای با دوام و ماندگار برای استفاده طولانی مدت خود می باشند تا دغدغه ای بابت پوسیدگی و ساییدگی در برابر عوامل محیطی نداشته باشند که به همین دلیل کمپانی بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری مقاوم و انعطاف پذیر تولید کرده است که به دلیل دو لایه بودن بخش های مختلف آن می توانید با اسودگی خاطر تمام از این محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. هم اکنون می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول بادی را با قیمتی ارزان و 48 ساعت ضمانت تست خریداری نمایید.

نوعخانگی و سفری
قطر140 سانتی متر
ارتفاع34 سانتی متر
ظرفیت آب36 لیتر
جنس بدنهوینیل
پمپ باد__
وزن کالا1.9 کیلو گرم
ضمانت48 ساعت
کد محصول bestway 90368

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...