استخر بادی کودک طرح پارک آبی

bestway 53068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح پارک آبی بسیار مناسب برای کودکان و خردسالان برای استفاده در تمامی محیط های خانگی و ویلایی، دارای طراحی فوق العاده جذاب و زیبا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس

استخر بادی کودک طرح پارک آبی با طراحی و اشکال مناسب برای استفاده کودکان بوده و محصولی جدید از سال 2019 شرکت بست وی است که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی بوده و در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول قادر است تا مقدار 178 لیتر آب را درون خود جای دهد. این استخر در درون خود یک سرسره بادی داشته و از چند اسباب بازی بادی مجزا نیز بهره می برد. لازم به ذکر است استفاده از استخر بادی توسط کودکان می تواند موجب شادابی در آنان گشته و آن ها را از بازی های بی تحرک گوشی های موبایل و بازی های کامپیوتری دور کند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید طراحی این استخر یکی از زیباترین و شکیل ترین محصولاتی است که شرکت بست وی تا کنون تولید نموده است. رنگ های استفاده شده در بدنه آن نیز فوق العاده بوده و ابعاد و بخش های آن نیز عالی می باشد. شکل اصلی و پایه ای استخر مستطیلی می باشد. جنس و طرح روی بدنه بدنه این استخر بادی به صورت کامل از PVC براق و مات می باشد که در قسمت های متفاوت دارای رنگ بندی متنوعی است. بخش کفی این استخر دارای دو لایه ضخیم و پرتابل PVC بوده که این استخر را در برابر ضربه و فشار های وارده مقاوم می کند. لازم به ذکر است این استخر زمانی که خالی از آب باشد نیز می تواند محلی امن برای بازی کودکانتان باشد. تنوع بسیار بالا در این محصولات به شما اجازه می دهد تا با مشاهده تصاویر محصولات و همچنین مطالعه مشخصات آن ها، مناسب ترین و بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید. فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات استخر بادی می پذیرد و تمامی محصولات بادی خود را به ضمانت 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته تا که خریداران با خیال راحت اقدام به خرید محصولات بادی خود کنند.

 نوع خانگی
 ظرفیت آب 314 لیتر
 پمپ - 
 طول 435 سانتی متر
 عرض  218 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 سایر ویژگی ها دارای سرسره بادی ، به همراه یک حلقه بسکتبال رون استخر، دارای دیواره امن در کنار سرسره
 جنس روکش پلی استر
 کد محصول bestway 53349

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...