استخر بادی کودک طرح میکی موس

Bestway 91008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,020,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی با قیمت ارزان و گارانتی اصالت کالا به همراه خدمات پس از فروش و همچنین با رویه pvc طرح چرم مقاوم دو لایه با طراحی دو طبقه مجزا برای مقاومت هر چه بیشتر مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال ، دارای رویه کارتونی زیبا با طرح گرافیکی جذاب برای کودکان پسر و دختر با ظرفیت آب 778 لیتر به همراه برچسب تعمیرات برای اقدام فوری به هنگام آسیب دیدن بدنه از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس می باشد .

استخر بادی کودک باید دارای طراحی های جذابی بر روی بدنه خود باشد تا به خوبی بتواند در جهت جلب توجه کودکان عمل کند . یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر های بادی باید رعایت شود جنس بدنه مقاوم و با کیفیت آن ها می باشد ، مخصوصا در هنگام خرید استخر های بادی کودک . استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی یکی از بهترین و مرغوب ترین جنس های بازار را دارد که با توجه به ساختار دو لایه از جنس وینیلی که به خود اختصاص داده است مصرف کنندگان خود را راضی نگه داشته است . این محصول دارای ابعادی ایده آل با ارتفاعی بالغ بر 51 سانتی متر می باشد که علاوه بر کودکان می تواند مورد استفاده بزرگسالان نیز قرار بگیرد . ظرفیت آب داخلی این استخر بادی کودک برابر با 778 لیتر می باشد که این ظرفیت ، حجم نود درصدی استخر را شامل می شود و این نکته را مد نظر داشته باشید که از پرکردن صد در صدی حجم استخر خودداری نمایید . برای راه اندازی این استخر بادی کودک می توانید از انواع پمپ های دستی و برقی محصولات بادی استفاده نمایید و راه اندازی این استخر بادی تقریبا 2 الی 3 دقیقه زمان می برد . برای خرید این استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی با برترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت می توانید اقدام به سفارش این محصول از سنتر اینتکس نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مستطیلی
 طول 262 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت  778 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای رنگبندی جذاب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...