استخر بادی کودک با طرح ماشین مسابقه

intex 48668

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,620,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح ماشین مسابقه از سرس محصولات تولید شده از نمایندگی اینتکس می باشد که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای خود توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد.

استخر بادی کودک با طرح ماشین مسابقه یک محصول بی نظیر و متفاوت با طراحی بدنه ای متفاوت برای کودکان 2 تا 6 سال عرضه به باز جهانی ایران شده است. اساس کار استخر های بادی این بوده که فرد بواسطه آن به آب تنی و تفریحات سرگرم کننده در آب بپردازد که شرکت اینتکس با طراحی بدنه نوآورانه با طرح ماشین مسابقه سعی در جذب مشتریان و توجه کودکان داشته است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که با بدنه ای قرمز رنگ با اشکال زیبا از انیمیشن محبوب مسابقه ماشین ها تولید شده که بخش کف آن با خطوط مواج و بر آمده باعث حفظ ایمنی کودکان در هنگام نشستن و بازی آن ها باشد. همانطور که می دانید همه ما در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با دوام با طول عمر بالا خواهیم بود تا بتوانیم سالیان طولانی تری مورد استفاده قرار دهیم. در همین راستا شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع PVC با ساختاری نرم و انعطاف پذیر تولید کرده است که بخش کف آن نیز به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین به صورت دولایه طراحی شده تا آسیب و سایشی در قسمت زیرین محصول وارد نشود. راه اندازی محصول با استفاده از یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی با ساده ترین روش و در کمترین زمان از طریق محفظه های موجود بر روی بدنه راه اندازی خواهند شد. از سوی دیگر برای اطمینان خاطر مشتریان، نمایندگی اینتکس این استخر بادی را ب همراه 48 ساعت ضمانت تست و یک چسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی ها در اختیار خریداران قرار می دهد تا خریدی مطمئن را داشته باشید. شما می توانید برای خرید این استخر بادی کودک از طریق سایت و یا فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید آن کنید.  

 نوع خانگی و سفری
 طول 180 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 ظرفیت آب 100 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ ندارد
 وزن 11.8 کیلو گرم
 کد محصول  intex 48668

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...