استخر بادی کودک طرح زنبور با آبپاش

intex 58434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح زنبور با آبپاش بسیار عالی ، یکی از استخر های خانگی و مسافرتی برای استفاده کودکان می باشد که برای رده سنی کودکان خردسال ساخته شده است و برند آن برند بزرگ اینتکس می باشد که می توانید آن را از نمایندگی اینتکس واقع در تهران به صورت حضوری و یا از شهرستان ها به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید .

استخر بادی کودک طرح زنبور با آبپاش مدلی جدید از استخر های بادی مخصوص کودکان سنین پایین می باشد که برند اینتکس آن را تولید کرده و شما می توانید آن را از نمایندگی سنتر اینتکس واقع در تهران با بهترین قیمت خریداری کنید تا کودکان بتوانند در خانه و در محیط های باز مانند حیاط مشغول آب بازی و آب تنی شوند ، مخصوصا در روز های تابستانی که هوا گرم بوده و یک محیط خنک برای آب تنی کودکان می تواند برای آن ها بسیار خوشایند و دوست داشتنی باشد ، به خصوص که این استخر بادی طرح دار بوده و دارای آبپاش نیز می باشد . این استخر بادی شبیه به زنبور عسل می باشد که چهره خندان و دوست داشتنی داشته و بال های آن در واقع بدنه استخر را تشکیل داده است . کف این استخر در واقع طرح دار است که زنبور عسلی زرد رنگ و دوست داشتنی وجود دارد که شاخک های برجسته ای به صورت بادی دارد . در میان شاخک های این زنبور بامزه ، آبپاشی وجود دارد که می تواند ایجاد فوران آب کند . این استخر دارای 127 سانتی متر طول بوده و عرض 102 سانتی متری دارد . ارتفاع استخر تا شاخک های زنبور به 28 سانتی متر می رسد و عمق استخر بسیار کم است و تقریبا 5 تا 10 سانتی متر می باشد . به همین دلیل کودکان خردسال و زیر 2 سال نیز می توانند از استخر بادی کودک طرح زنبور اینتکس استفاده کنند .

 نوعخانگی و سفری
 طول127 سانتی متر
 عرض102 سانتی متر
 ارتفاع28 سانتی متر
 ظرفیت59 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 اقلام همراه دارای برچسب تعمیرات
 دارای آبپاش
کد محصول intex 58434

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...