استخر بادی کودک طرح دونات

intex 59445

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دونات محصولی جدید و فانتزی، با دوام و کیفیت بالا، قابل استفاده در فضای باز و خانگی، در فروشگاه مرکزی و تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک طرح دونات از سری استخر های بادی با ظاهری کودکانه و دوستداشتنی، با ساختاری سبک که در سال جدید برای تفریح و بازی کودکان بالای 2 سال طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. در تولید و ساخت استخر های بادی یکی از مواردی که در جلب مشتری و دوستداران محصولات بادی بسیار حائز اهمیت است شکل و ظاهر آن ها می باشد و همانطور که مشاهده می کنید این محصول بادی نمونه ای از بهترین و جذاب ترین استخر بادی های کمپانی اینتکس می باشد که با خریداری آن می توانید ظاهری زیبا و فانتزی را برای محل مورد نظر، ویلاها و محیط های خانگی خود فراهم سازید. از سوی دیگر به دلیل الگوبرداری از طرح دونات و کاربرد رنگ های شاد در آن باعث شده محصولی محبوب در میان کودکان باشد. در همین راستا باید عنوان کرد که دیواره های این استخر از سه لایه بادی نسبتا کوتاه ساخته شده که به صورت حلقه ای و پرس شده بر روی هم طراحی و تولید شده اند،علاوه بر این بر روی هر یک از این لایه یک محفظه باد تعبیه شده که از طریق پمپ باد های مخصوص محصولات بادی قادر به راه اندازی خواهند بود. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر لازم به ذکر است که در کنار زیبایی باید عنوان کرد که رویه و جنس بدنه این محصول بادی از نوع PVC طرح چرم و طرح دار تولید گردیده است که این نوع از جنس یک جنس رایج در تولید محصلات بادی می باشد چرا که بسیار مقاوم و مستحکم در برابر فشار و نواسانات آب و هوایی می باشد که این امر سبب اطمینان خاطر مشتریان و خریداران برای خرید این کالا می شود تا از آن در فضای های باز و اشعه مستقیم خورشید استفاده نمایید. شما می توانید پس از برسی موارد ذکر شده این محصول را با صرف کمترین هزینه و بهترین کیفیت از نمایندگی اینتکس به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید. 

 نوع خانگی و سفری
 قطر 168 سانتی متر
 ارتفاع  38 سانتی متر
 ظرفیت آب 480 لیتر
 جنس بدنه PVC
 وزن کالا 2 کیلو گرم
 پمپ  __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول  intex 59445

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...