استخر بادی کودک طرح دریا بست وی

bestway 51004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دریا بست وی تولید شده در 2 سایز مختلف ، قابلیت خرید ارزان قیمت هر دو مدل از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس به صورت آنلاین و حضوری با ضمانت . طراحی مقاوم چند لایه با تحمل وزن بالای آب . مناسب برای استفاده خانگی و یا مسافرتی . راه اندازی آسان با انواع پمپ های باد مختلف .

استخر بادی کودک طرح دریا بست وی ، استخری زیبا و دوست داشتنی است که دارای بدنه ای شفاف می باشد که طرح های موجودات دریایی بر روی بدنه وجود دارد که استخر را شبیه به زیر دریایی و دنیای زیر آب کرده است . در بدنه استخر بادی موجوداتی مانند لاکپشت ، نهنگ ، خرچنگ ، انواع ماهی های ریز و درشت رنگی ، جلبک ها و ... وجود دارد که این استخر را برای کودکان بسیار دوست داشتنی کرده است . این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و از طراحی سه لایه برخوردار می باشد که استخر را بسیار مقاوم کرده است تا به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی ببیند . کف استخر بادی به رنگ آبی بوده و به مانند دیواره ها ، نه شفاف است و نه طراحی بادی دارد تا به خوبی بتواند در برابر آسیب ها مقاوم تر باشد . قطر استخر بادی کودک طرح دریا بست وی 152 سانتی متر است و ارتفاعی 30 سانتی متری دارد تا کودکانی که بالای 3 سال سن دارند ، به خوبی بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . برای ساخت استخر بادی کودک طرح دریا بست وی از پی وی سی استفاده شده است که در برخی از بخش های استخر از لایه های شفاف و برخی دیگر از لایه های رنگی استفاده شده است ، وزن کلی استخر بادی 1.5 کیلوگرم می باشد که استخر را برای مصرف های خانگی و یا مسافرتی مناسب کرده است . برای اطلاع از قیمت استخر بادی می توانید با فروشگاه سنتر اینتکس تماس بگیرید .

 نوع  گرد 
 قطر  152 سانتی متر
 ارتفاع  30 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 ظرفیت  282 لیتر
 جنس بدنه pvc شفاف
 طراحی  سه لایه 
 پمپ بادی ندارد
 کد محصول bestway 51004

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...