استخر بادی کودک طرح دریایی

intex 57471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دریایی با جنس و بدنه ای مقاوم، ساخته شده ازمرغوب ترین اجناس پلاستیکی و مخصوص محصولات بادی، ارزان قیمت و به صرفه، ارسال به سراسر ایران

استخر بادی کودک طرح دریایی یکی از زیباترین و فانتزی ترین استخر های بادی کودک می باشد که به رنگ آبی و سفید، به صورت طرح دار ساخته شده که توسط برند اینتکس با بالاترین کیفیتت و نازل ترین قیمت تولید و روانه ی بازار شده است. ارگونمی این محصول به صورت مربعی با طول و عرض نسبتا بزرگ طراحی شده  چند کودک بتوانند بطور همزمان از این استخر بادی بهره ببرند، بدنه این استخر بادی با ساختار سه لایه و یا سه طبقه ای، به صورت طرح دار و به شکل دریایی طراحی شده تا علاوه بر ظاهر زیبا، تاثیر فوق العاده ای بر روحیه کودکان داشته باشد. همانطور که ذکر شد بدنه این استخر بادی به صورت لایه ای ساخته شده که هر یک از این لایه ها دارای یک دریچه مخصوص و جدا گانه، برای ورود و خروج هوا نصب شده است تا با تهیه یک پمپ باد دستی و کوچک اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. جنس بدنه ی این استخر بادی از وینیل یا همان PVC تهیه شده، که نمونه ای از رایج ترین جنس های استفاده شده در محصولات بادی می باشد چرا که به دلیل کیفیت و مرغوبیت، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد. از دیگر ویژگی های این جنس می توان به انعطاف و کشسانی آن اشاره کرد که علاوه بر راحتی برای مصرف کننده، بسیار با دوام در برابر پوسیدگی، ساییدگی، رطوبت، اشعه مضر خورشیدی، شرایط نامساعد جوی و... می باشد تا با آسورگی خاطر تمام در تمامی فضاها مورد استفاده قرار دهید. البته لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس این کالا را به همراه یک چسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی ها، 48 ساعت ضمانت تست و ارسال رایگان در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار داده تا خرید مطمئن را تجربه نمایند. 

نوع خانگی
 طول 159 سانتی متر
 عرض 159 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 424 لیتر
 جنس PVC وینیل
 پمپ باد _
 گارانتی 48 ساعت
 کد محصول  intex 57471

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...