استخر بادی کودک طرح دریا

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی کودک طرح دریا اینتکس دارای رویه ای از جنس وینیل با ساختار سه لایه مقاوم در برابر فشار و ضربه ، دارای ابعاد ایده آل برای استفاده دو یا سه کودک به صورت همزمان همراه با ضمانت اصالت کالا و گارنتی کیفیت از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس و بست وی در ایران

استخر های بادی داخل خانه یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان محصول تفریحات آبی درون محیط های خانگی و یا باغ های شخصی برای کودکان می باشند . این استخر ها می توانند بهترین تفریح را در تابستان های گرم برای کودکان شما فراهم آورند و با دیدن لذت بردن کودک تان لذت زندگی را دو چندان حس کنید . استخر بادی کودک طرح دریای بست وی یکی از بهترین نوع استخر های کودک برای کودکان بالای 6 سال می باشد که وزنی بالغ بر 2.7 کیلو گرم دارد و در حالت جمع شده و خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جا به جایی است . این استخر بادی کودک دارای ساختار سه طبقه و بدنه ای از جنس وینیل دو لایه می باشد که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه زبان زد می باشد . بر روی بدنه بیرونی این محصول از طرح های فانتزی استفاده شده است که زیبایی منحصر به فردی را به این استخر بادی بخشیده و به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودکانتان تاثیر گذار باشد . حجم آب داخلی این استخر بست وی 400 لیتر می باشد که در محدوده استاندارد است و پر کردن آن کار سختی به شمار نمی آید . استخر بادی کودک طرح دریا بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع تفریحی
ظرفیت 400 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...