استخر بادی کودک طرح دار با سایبان اینتکس

intex 57470np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دار با سایبان اینتکس محصولی نوین و ایده آل، مناسب برای سنین کودک و نوجوان، با سایز و ابعادی پرتابل برای استفاده در تمام محیط های خانگی و حیاط های شخصی

استخر بادی کودک طرح دار با سایبان اینتکس یک محصول خلاقانه با ساختاری کاملا شاد و بی نظیر برای استفاده کودکان 2 تا 6 سال، با ظاهری مدرن و کودکانه بر اساس استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار ایران شده است. این استخر بادی کودک با توجه به نوع ساختار خاص و متفاوتی که دارد، مورد پسند بسیاری از والدین قرار گرفته است، زیرا با داشتن ارتفاع و ابعاد مناسب می تواند بستری ایمن و مطمئن برای آب تنی و تفریحات آبی فرزندان شما باشد. از شاخص های مهم در زمان خرید محصولات بادی خصوصا محصولات مرتبط با کودکان، نوع ظاهر و ارگونومی محصول می باشد که شرکت اینتکس با رعایت این اصول، ساختار اصلی این محصول را به شکل مربع طراحی کرده است که این نوع ساخت نسبت به استخر های گرد و مستطیلی فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. همچنین برای ایجاد دوام و انعطاف پذیری، بدنه این کالا از دو لایه نسبتا پهن تشکیل شده که باعث نرم و منعطف بودن کالا و همچنین دوام کالا در برابر فشار و ضربه شود. لازم به ذکر است هر یک از این لایه ها دارای محفظه های باد مجزا و اختصاصی می باشد که می توان  به ساده ترین روش تنها با تهیه یک پمپ باد ارزان و کوچک اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. از دیگر ویژگی های خوب و منحصر به فرد این محصول می توان به سایبان بادی نصب شده در این کالا اشاره کرد که تا از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک در زمان بازی و آب تنی  اجتناب کند. علاوه بر این این سایبان بادی ساختاری مجزا داشته و شما می توانید در محیط های سرپوشیده آن را از بدنه اصلی استخر بادی جدا کنید. از دیگر مزیت های مهم بعدی در زمان خرید محصولات بادی، نوع جنس بدنه کالا خواهد بود که بر همین اساس شرکت سازنده بدنه این استخر بادی کودک را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار و رنگی طراحی و تولید کرده است.که این نوع اجناس به دلیل داشتن مقاومت و استحکام بالا می تواند قابل استفاده در تمام محیط های باز و سرپوشیده با آسودگی خاطر تمام استفاده کنید چرا که تابش مستقیم نور خورشید و دیگر عوامل محیطی تاثیری بر کیفیت و بدنه نخواهد داشت. هم اکنون می توانید این محصول بادی را به همراه اقلام همراه، گارانتی تست و تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی اینتکس خرید نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتافع 122 سانتی متر
 ظرفیت آب 295 لیتر 
 جنس بدنه PVC طرح دار
 پمپ باد _
 ویژگی ها وزن سبک و حجم کوچک  
 سهولت در راه اندازی
 سایبان بادی
 برچسب تعمیر
 کد محصول   intex 57470np

استخر بادی کودک طرح دار با سایبان اینتکس یک نمونه زیبا با طراحی بدنه متفاوت در میان استخر های بادی کودک بوده که توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول طراحی بدنه شاد و کودکانه و جنس بدنه مقاوم و بادوام دارد. به همین دلیل تواسنته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب می خواهیم تا با بررسی کامل ساختار این استخر بادی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم.

طراحی سایبان برای این محصول

این استخر بادی که در گروه استخر های بادی با سایبان بادی بوده و از طراحی ساخت بدنه مقاومی برخوردار بوده که دیواره آن از یک لایه تشکیل می شود. بدنه این استخر بادی کاملا باکیفیت بوده و بر روی ان اشکال و تصاویر رنگارنگ و شادی بر اساس روحیات کودکانه به چشم می خورد. کف این استخر بادی نیز از نوع مواج و بادی بوده تا راحتی و ایمنی کودک را در زمان استفاده فراهم کند. بر روی بدنه این استخر بادی و در بخش کفی آن دو عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی آسان محصول تعبیه شده است.

جنس بدنه کالا

کیفیت بالا در بدنه هر محصول موجب افزایش طول عمر آن و در نتیجه رضایتمندی مصرف کنندگان می شود و به همین دلیل شرکت اینتکس برای تولید روکش بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده می کند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی طرح دار است. کف استخر بادی وزن و فشار بالایی را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس می باشد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. از این نوع محصول می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با آسودگی خاطر استفاده نمایید.

نحوه راه اندازی 

برای استفاده از این محصول ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید و سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از استخر بادی نیاز بوده از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید

طریقه سفارش 

استخر بادی کودک طرح دار با سایبان اینتکس محصولی ایده ال با طول عمر بالا و طراحی بدنه پرتابل و استاندارد است. برای خرید استخر بادی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...