استخر بادی کودک طرح دار اینتکس

intex 30022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دار اینتکس محصولی پر فروش در فروشگاه مرکزی اینتکس همراه با ضمانت تست و ارسال رایگان

استخر بادی کودک طرح دار اینتکس یکی از پر فروش ترین و جذاب ترین استخر های بادی بوده که برای سنین مختلف کودکان و حتی خردسالان تولید شده که علاوه بر استخر بادی به عنوان استخر توپ و وان بادی نیز قابل استفاده خواهد بود. این استخر با ساختاری مستطیلی به صورت شفاف طراحی گردیده که بخش داخلی و لایه بالایی آن به ترتیب به رنگ آبی و زرد بوده که باعث ایجاد تضاد و زیبایی بیشتر در محصول شده تا کودک مشتاق به بازی و آب تنی در این استخر بادی باشد. ابعاد در نظر گرفته شده برای کالا برای کودکان و خردسالان 2 تا 5 سال در نظر گرفته شده است که به دلیل طول و عرض استانداردی که دارد فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و شما می توانید در هر فضایی حتی در سفرهایتان استفاده کنید و همراهی دوستداشتنی و سرگرم کننده را برای کودکان خود فراهم سازید. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر از نوع پلاستیک PVC شفاف و رنگی استفاده شده است که این بدنه نه تنها در برابر شرایط جوی و فشار آب مستحکم بوده بلکه در برابر گرما و سرمای آب نیز از خود مقاومت بالایی نشان خواهد داد. در دیگر نکاتی که در خصوص با این استخر بادی باید عنوان کرد طریقه راه اندازی آن می باشد که در همین راستا لازم ب ذکر است این استخر بادی مستطیلی از دو لایه بادی پرس شده بر روی هم قرار گرفته اند که این امر مانع از خروج آب می شود و شما می توانید با تهیه یک پمپ باد مخصوص توسط محفظه های باد تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. همچنین نمایندگی اینتکس این استخر بادی را به همراه خدمات پس از فروش و یک برچسب تعمیر برای ترمیم پوسیدگی و آسیب دیدگی های احتمالی عرضه خواهد کرد تا تضمینی بر خرید شما از محصولات اینتکس باشد. 

 نوع خانگی و تفریحی
 طول  300 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت آب 410 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی
 پمپ باد _
 وزن  3 کیلو گرم
 کد محصول intex 30022

استخر بادی کودک طرح دار اینتکس از زیبا ترین استخر های بادی برند اینتکس با طراحی کودکانه و دوست داشتنی می باشد که دارای طراحی مستطیلی بوده و می تواند یک فضای دلنشین و ایمن را برای آب تنی و آب بازی آن ها ایجاد کند . استخر بادی کودک طرح دار اینتکس از محبوب ترین استخر های بادی کودکان در فروشگاه سنتر اینتکس بوده که برای استفاده یک یا دو نفره کودکان مناسب می باشد . این استخر بادی بیشتر برای رده سنی 2 تا 5 سال بوده و می تواند برای آن ها کاربرد بهتری داشته باشد . هر چند در فروشگاه سنتر اینتکس شما می توانید انواع استخر های بادی کودک را در سایز های کوچک تر و یا بزرگتر مشاهده کرده و تهیه کنید .

استخر بادی کودک طرح دار اینتکس طراحی زیبایی دارد و اگر به تصویر نیز توجه کنید ، خواهید دید که داخل آن با توپ پر شده است . چرا که کودکان می توانند به دلخواه خود داخل استخر را با آب و یا با توپ های رنگی پر کرده و استفاده کنند . پیشنهاد می شود که در روز های گرم و آفتابی که عمدتا در فصل تابستان خواهد بود ، از این استخر بادی به عنوان استخر آب استفاده شود تا کودکان حس شادابی و طراوت را در روز های گرم داشته باشند و احساس خوبی به آن ها در هنگام بازی دست بدهد . همچنین در روز های سرد سال نیز می توانند در خانه استخر را باد کرده و داخل آن را با توپ های رنگی پر کنند . 

توجه داشته باشید که استخر بادی کودک طرح دار اینتکس فاقد توپ رنگی بوده نیاز است تا آن را به صورت جداگانه از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید . در ادامه می پردازیم به شکل ظاهری این استخر بادی دوست داشتنی . استخر بادی کودک طرح دار اینتکس به صورت مستطیلی ساخته شده است و بخش بیرونی آن به رنگ آبی بوده و دارای بدنه شفاف است ، طراحی رویه آن نیز تیوپ های رنگی با اشکال عروسکی حیوانات میباشد که ظاهری جذاب را برای کودکان ایجاد کرده است . همچنین لبه استخر بادی نیز به رنگ زرد بوده و بدنه داخلی استخر نیز آبی رنگ است . 

در بدنه استخر بادی دریچه باد قرار دارد تا شما بتوانید از آن طریق استخر بادی را راه اندازی کنید . برای اینکه بتوانید استخر را با سرعت های بیشتری راه اندازی کنید ، می توانید از پمپ های باد کمک گرفته تا با سرعت بیشتری اینکار را انجام دهید . با توجه به اینکه در بیشتر مواقع از استخر بادی در فضاهای باز مانند حیاط و ... استفاده می شود ، بهتر است که از پمپ باد استفاده شود . 

توجه داشته باشید که استخر بادی کودک طرح دار اینتکس به دلیل اینکه وزن سبکی دارد و همچنین بسته بندی آن بسیار کوچک است ، شما می توانید استخر را با خود در سفر ها نیز به همراه ببرید تا کودکان بتوانند در سفر نیز از داشتن چنین استخر عالی و با کیفیتی بهره مند شوند . قابلیت حمل و جابجایی از ویژگی های بسیار عالی استخر بادی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...