استخر بادی کودک طرح خرچنگ

intex 30006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 استخر بادی کودک طرح خرچنگ نمونه ای از خاص ترین و مقاوم ترین محصولات اینتکس، در طراحی شاد و متنوع، برای کودکان 2 تا 4 سال

استخر بادی کودک طرح خرچنگ از جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس است که از طرح و جنس منحصر به فردی از ظاهر یک خرچنگ به صورت فانتزی و عروسکی برخوردار می باشد. در طراحی و نقش این استخر بادی از ترکیب رنگ های قرمز، زرد و مشکی استفاده شده که تضاد زیبایی را به محصول بخشیده تا مورد پسند کودکان واقع شود. از مهم ترین خصوصیات خاص و مهمی که یک محصول باید دارا باشد جنس و کیفیت محصول خریداری شده می باشد که در دوام و ماندگاری کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود، در ساخت این محصول از بهترین اجناس موجود در بازار یعنی PVC طرح چرم و رنگی تهیه شده که در مقابل نور خورشید و آب و هوای شرجی بدنه آن دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهد شد و می توانید بدون هیچگونه نگرانی از این استخر بادی در فضاهای باز مانند حیاط خانه و سفرهای خود نیز استفاده کنید و تجربه یک آب تنی شاد و فوق العاده را برای فرزندان خود تداعی کنید. همچنین از آن جا که این محصول دارای حجم و وزن استانداردی را دارا می باشد در صورت راه اندازی فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و می تواند یک همراه فوق العاده در سفر برای کودکان باشد. شما به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات را نیز از نمایندگی اینتکس دریافت خواهید کرد تا در هنگام هر گونه مشکلات مانند پارگی و ساییدگی به راحتی و در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه ای اقدام به تعمیر و ترمیم آن کنید. برای خرید این استخر بادی و دیدن نمونه های بیش تر می توانید با مراجعه به سایت اینتکس و ثبت سفارش، محصول را در حداقل زمان درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 طول 120 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 ظرفیت آب  190 لیتر
 جنس بدنه  PVC طرح چرم
 پمپ باد  __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول  intex 30006

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...