استخر بادی کودک طرح خرسی

intex 57106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح خرسی ، استخر با کیفیت و جدید برند اینتکس با طراحی سه لایه و بسیار مقاوم . ساخته شده برای سنین کودکان . تولید شده در ابعاد کوچک با قابلیت راه اندازی در حمام به عنوان وان بادی . استفاده برای رده سنی کودکان خردسال . دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی برای کودکان . دارای وزن سبک و قابل حمل برای استفاده در مسافرت ها .

استخر بادی کودک طرح خرسی از استخر های بادی بسیار دوست داشتنی با طراحی سه لایه و جدید برند اینتکس می باشد که کیفیت ساخت بسیار عالی داشته و طراحی آن نیز بسیار زیبا و برای کودکان خوشایند است . این استخر از سه حلقه تشکیل شده است و نه تنها دیواره های آن به صورت بادی می باشد ، بلکه کف استخر نیز به صورت بادی طراحی شده است تا استخر بسیار نرم باشد و استخری ایمن برای بازی کودکان باشد تا در مواقعی که کودکان با کف استخر برخورد کنند ، هیچ صدمه ای به آن ها وارد نشود . طرح بدنه استخر نیز خرسی بوده که به صورت کارتونی طراحی شده و می تواند استخری جذاب و دوست داشتنی برای کودکان خردسال باشد . این استخر بادی 61 سانتی متر قطر دارد و می توان گفت که استخری کوچک است ، به همین دلیل نیز کودکان سنین پایین نیز می توانند از استخر بادی استفاده کنند . از این استخر می توانید در داخل حمام نیز استفاده کنید به طوریکه فروشگاه سنتر اینتکس استفاده از استخر بادی کودک طرح خرسی را به عنوان یک وان بادی برای کودکان پیشنهاد می کند . عمق استخر 22 سانتی متر بوده و ظرفیتی 28 لیتری دارد . بدنه استخر از لایه های پی وی سی با ضخامت 0.20 میلی متر تولید شده است .

 نوعخانگی و سفری
 قطر61 سانتی متر
 ارتفاع22 سانتی متر
 طراحی سه لایه
 ظرفیت28 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی 0.20 میلیمتر
 وزن 0.4 کیلوگرم
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول intex 57106

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...