استخر بادی کودک طرح جنگل

intex 59411 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح جنگل با قیمت و کیفیتی بی نظیر، در فروشگاه مرکزی اینتکس تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران، با ارسالی رایگان و سریع

استخر بادی کودک طرح جنگل  یکی دیگر از محصولاتی است که به صورت کاملا کودکانه و کودک پسند تولید شده است. این استخر بادی کودک به صورت گرد طراحی شده است که بدنه آن به صورت دو حلقه بادی پرس شده ساخته شده است، این محصول همانطور که در تصویر نیز مشخص می باشد، بخش بالایی آن بزرگ تر از حلقه زیرین شکل گرفته که سبب شده نسبت به دیگر استخر های بادی کودکان، ظاهر متفاوتی داشته باشد. همچنین در رابطه با راه اندازی کالا لازم به ذکر است در هر طبقه از این محصول بادی یک مخزن باد جداگانه طراحی شده که می توانید از طریق یک پمپ باد اقدام به راه اندازی هر قسمت از استخر کنید. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع PVC استفاده شده چرا که روکش پی وی سی به علت ماندگاری که دارد، بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی، نور مستقیم خورشید، دمای آب، رطوبت و.. می باشد و به همین دلیل می توان از آن در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده بدون هیچگونه آسیب پذیری و پوسیدگی استفاده کنید. لازم به ذکر است با توجه به امکان آسیب دیدن محصولات بادی، نمایندگی اینتکس برای آسوده خاطر بودن مشتریان خود، این کالا را به همراه یک برچسب تعمیرات در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن، بخش های آسیب دیده را تعمیر کنید. این استخر بادی را می توانید به همراه 48 ساعت ضمانت تست با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت اینتکس خریداری کنید. 

 نوع سفری
 قطر 112 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 98 لیتر
 جنس بدنه ی وی سی
 پمپ باد ندارد
 وزن محصول  1.2 کیلو گرم
 گارانتی 48 ساعت
 کد محصول intex 59411 NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...