استخر بادی کودک طرح توت فرنگی با سایبان

Bestway 52387

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی با سایبان محصول جدید برند بست وی دارای ابعاد کوچک مناسب برای رده سنی کودکان خردسال ، دارای طراحی میوه ای با ظاهر دوست داشتنی و زیبا برای کودکان . دارای سایبان بادی عالی برای جلوگیری از گرمازدگی کودکان . راه اندازی بسیار آسان بدون نیاز به مقدار زیاد آب . خرید آسان از فروشگاه اینتکس سنتر با قیمت ارزان .

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی با سایبان از ایمن ترین استخر های بادی است که برای سنین کودکان خردسال طراحی شده است تا آن ها بتوانند با ایمنی بیشتری به آب بازی کردن مشغول شوند . این استخر قابل استفاده در فضاهای روباز و حتی سر بسته مانند حمام می باشد . زیرا قطر آن تنها 91 سانتی متر است و به راحتی در داخل حمام قابل استفاده خواهد بود . بست وی برای اینکه بتوانید از استخر بادی در محیط باز برای بازی کودکان استفاده کنید ، سایبان بادی را برای استخر در نظر گرفته است که آن نیز به مانند بدنه استخر طراحی توت فرنگی و بسیار زیبایی دارد . این سایه بان می تواند از گرما زدگی کودکان جلوگیری کند تا آن ها بتوانند مدت زمان های طولانی در یک فضای باز به آب بازی مشغول شوند . ظرفیت این استخر تنها 26 لیتر است . برای زیبایی هر چه بیشتر استخر بادی کودک ، رنگ قرمز با خال های سفید و البته برگ سبز رنگ برای استخر در نظر گرفته شده است تا استخر بیشتر شبیه به توت فرنگی شود . کف استخر بادی کودک طرح توت فرنگی با سایبان به صورت بادی می باشد و به همین دلیل ایمنی بسیار خوبی دارد . شما مشتریان عزیز می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی و حتی حضوری استخر بادی کودک طرح توت فرنگی با سایبان را از فروشگاه سنتر اینتکس با بهترین قیمت خریداری کنید .

 نوع خانگی و سفری
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 رده سنی + 2 سال
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 جنس بدنه PVC ضخیم 
 وزن 1.4
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 52387

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...