استخر بادی کودک طرح توت فرنگی

bestway 51145/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی مقاوم برای کودکان 2 تا 4 سال، به همراه طرحی فانتزی برای  روحیه کودکان تولید و عرضه شده است.

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی از جمله استخر بادی های زیبا و با کیفیت که توسط برند بست وی به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است. این محصول دارای ظاهری فانتزی و دوستداشتنی می باشد که از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات آبی باز کند. این استخر بادی از متنوع ترین استخر های بادی با ساختار گرد می باشد چرا که با بهره گیری از طرح توت فرنگی نقشی جذاب به محصول بخشیده، از سوی دیگر استخر های بادی گرد گرچه ظاهری ساده ای دارند اما از استحکام و مقاومت بالایی د قسمت دیواره های آن برخوردار است که ساخته شده از سه حلقه بادی بر روی هم می باشد که بر روی هر حلقه یک دریچه هوا قرار گرفته تا از آن طریق بتوانید دیواره های محصول را از طریق یک پمپ باد در سریع ترین زمان راه اندازی کنید. جنس بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از خصوصیت های آن می توان به مقاومت و کیفیت بالا در بخش های بدنه و کف این محصول اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است PVC یک جنس فوق العاده و با دوام در برابر ساییدگی، فشار، و نور مستقیم آفتاب نیز از خود به نمایش گذاشته است. علاوه بر این به دلیل ابعاد و ظرفیت مناسب این استخر بادی، میتوان بطور همزمان چند کودک از آن بهره گیرند و به بازی و آب تنی در فضل های گرم تابستانی بپردازند. هم اکنون جهت خرید این استخر بادی با کیفیت می توان از سایت و یا نمایندگی اینتکس اقدام به خرید کنید.

نوع خانگی
 قطر  160 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس بدنه  PVC طرح دار
 ظرفیت آب 390 لیتر
 وزن بدنه 2 کیلو گرم
 پمپ باد ندارد
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول bestway 51145/E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...