استخر بادی کودک طرح بستنی

Bestway 54244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح بستنی با طراحی ظاهری منحصر به فرد و قیمتی مقرون به صرفه، قابل خرید از فروشگاه اینتکس تنها نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک طرح بستنی محصولی دیگر از برند شرکت بزرگ بست وی برای فصول گرم سال و تجربه بازی و آب تنی مهیج می باشد که با طراحی استثنایی و با کیفیت بالا توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در بین خریداران این نوع از محصولات بادی دست یابد. همانطور که می دانید اغلب افراد در نگاه اول برای خرید هر محصولی جذب ظاهر شیک و نوع طراحی کالا خواهند شد که شرکت سازه با بهره گیری از یک بستنی چوبی طراحی شده که علاوه بر نوع ساختار خود از رنگ های شاد و جذاب به رنگ نارنجی ساخته شده که کاملا سازگار با روحیه و علایق کودکان می باشد، همچنین بخش کف استخر نیز از  سه رنگ زرد، صورتی و آبی می باشد که سبب افزایش زیبایی بیشتر در محصول شده است. رویه این استخر بادی از مرغوب ترین اجناس موجود در بازار، از نوع پی وی سی با روکش طرح چرم تولید شده که بخش های کناری و کف محصول نیز به صورت دو لایه و ضخیم شکل گرفته تا دماهای مختلف آب  و حتی در نور مستقیم خورشید آسیبی بر بدنه کالا وارد نکند. همچنین ابعاد این استخر نیز از دیگر گزینه های عالی در ساخت آن می باشد، چرا که به دلیل وزن سبک و ابعاد مناسب، آن را به یک استخر بازی در مسافرت ها و یا محیط های خانگی تبدیل کرده و می توانید آن را به مکان و جایگاهی انتقال دهید. برای خرید این محصول تنها کافیست به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق شماره های ثبت شده در داخل سایت، این استخر بادی را با نازل ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

 نوع  خانگی
 طول  302 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 681 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول Bestway 54244

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...