استخر بادی کودک طرح اقیانوس

bestway 55029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اقیانوس با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه محصولات بادی اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان و سریع محصول به سراسر کشور

استخر بادی کودک طرح اقیانوس از سری محصولات شرکت معتبر و بزرگ بست وی می باشد که دارای ویژگی های بسیار جذابی است. طراحی زیبا و کارتونی در بدنه، قابل استفاده برای کودکان زیر 8 سال و قابل حمل و راه اندازی آسوده و وزن مناسب از ویژگی های فوق العاده این استخر بادی کودک می باشد. این استخر بادی در اندازه متناسب و با ابعاد استاندارد ساخته شده که این استخر نوع بزرگ آن می باشد که اندازه قطر و ارتفاع آن در بخش مشخصات کالا به صورت ذکر شده است. لازم به ذکر است برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما از اقلام همراه این استخر بوده که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. طراحی ظاهری این محصول به صورت گرد بوده و بر روی آن تصویر انیمیشن و موجودات دریایی نمایان می شود که به همین دلیل تمام کودکان را به سمت خود جلب می کند . در این محصول رنگ هایی نظیر قرمز ، سبز و آبی بوده که این تنوع رنگ به جذابیت چشمگیر آن افزوده است. در رابطه با راه اندازی این کالا باید گفت که این استخر بادی شما به احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی داشته تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و آن را در عرض سه تا چهار دقیقه باد کنید و برای فرزندتان راه اندازی نمایید. گفتنی است برای نگهداری از این محصول فوق العاده سعی کنید تا حتما پس از استفاده آن را جمع کرده و درون جعبه مخصوص خود قرار دهید. همچنین وسایلات تیز را به آن نزدیک نکنید تا این کالا طول عمر بالایی را داشته باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید. 

 نوع  خانگی
 ظرفیت آب 435 لیتر
 وزن محصول 1.3 کیلوگرم
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
 کد محصول bestway 55029

استخر بادی کودک طرح اقیانوس محصولی خاص و جدید بوده که جهت استفاده کودکان و خردسالان توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار می شود. این محصول زیبا به دلیل وزن کم قابیت حمل و نقل نیز دارد. این محصول به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بدنه بالا مورد استقبال مصرف کنندگان محترم قرار گرفت. در این مطلب به تشریح کمل این استخر بادی خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید استخر بادی برای کودک خود را دارید تا انتها ما را همراهی کنید.

ابعاد مناسب

از برتری های استخر های ایزی ست در مقایسه با استخر های بادی حجم بسته بندی کوچکتر آن به دلیل ساختار و لایه های کمتر آن است که باعث می شود به سادگی استخر را درون کوله پشتی خود قرار داده و در محل مورد نظرتان نصب کنید. وزن خود استخر حدود 4 کیلو گرم بوده و پس از پر کردن 438 لیتر آب وزن آن به حدود کمی می رسد.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر در مقایسه با تمامی استخر های بادی مقاوم تر بوده و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند از این رو می توان استخر را در شرایط متنوع تری مورد استفاده قرار داد. بخش های اصلی بدنه از پی وی سی با لایه ها ضخیمی بهره می برد. لبه ها نیز که باید فشار ناشی از باد داخلی و ضربه را تحمل کنند از دو لایه در قسمت های مختلف بهره می برند و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند به دلیل کیفیت بالای این کالا می توان آن را در شرایط دشوار تری در مقایسه با استخر های بادی استفاده کرد. به علاوه در نظر داشته باشید در صورت سوراخ شدن و یا صدمه دیدن هر کدام از قسمت های بدنه این استخر بادی می توان به سادگی و با صرف زمان کوتاهی توسط بسته اینتکس آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید. 

نحوه راه اندازی

این کالا از استخر های بادی و پیش ساخته همانطور که از نام آن مشخص است به نصب ساده شناخته می شوند و در حقیقت نیاز به نصب ندارند. در ابتدا محل قرار گیری را مشخص کنید و در نظر داشته باشید که این محل باید توانایی تحمل حدود یک تن وزن را داشته باشد. پس از اطمینان از این موضوع ابتدا تشک را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه لبه آن را با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی باد کنید.

نحوه سفارش

شما عزیزان می توانید این کالا را از نمایندگی اینتکس به راحتی سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...