استخر بادی کودک طرح اسب آبی

bestway 53114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اسب آبی تولید شده توسط برند بزرگ بست وی با کیفیت ساخت بسیار بالا ، استفاده از بهترین متریال برای ساخت استخر بادی با لایه های ضخیم پی وی سی . طراحی شده به صورت گرد با عمق کم مناسب برای رده های سنی کودکان و خردسالان . دارای آبپاش بادی و اسب آبی عروسکی . امکان خرید استخر بادی با ضمانت تعمیر از فروشگاه سنتر اینتکس با بهترین قیمت

استخر بادی کودک طرح اسب آبی محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی برای شرکت بست وی می باشد که به دلیل داشتن طراحی شبیه به اسب آبی با این نام شناخته شده است . بست وی برای اینکه استخر های بادی برای کودکان جذاب و دوست داشتنی باشد ، این نوع طراحی ها را برای ساخت استخر های بادی انتخاب می کند . این استخر دارای عمق پایینی است و تقریبا 10 تا 15 سانتی متر عمق خواهد داشت . این ویژگی و داشتن عمق پایین می تواند به کودکان سنین بالای 2 سال اجازه دهد تا به راحتی از استخر استفاده کنند . قسمتی از لبه استخر که اسب آبی قرار گرفته و طراحی بادی دارد ، دارای آبپاش بوده که می توانید با اتصال شلنگ به آن ، فوران آب ایجاد کنید تا کودکان احساس خوبی را در هنگام بازی داشته باشند . طول استخر بادی کودک طرح اسب آبی 188 سانتی متر و عرض آن نیز 160 سانتی متر است . با در نظر گرفتن اسب آبی عروسکی این استخر ، ارتفاع محصول در هنگام راه اندازی به 86 سانتی متر می رسد . با توجه به عمق و ابعادی که استخر بادی دارد ، گنجایش استخر به 140 لیتر می رسد که در کمترین زمان می توانید این مقدار را پر کنید . شما می توانید به دلخواه کودک خود استخر بادی کودک طرح اسب آبی را در خانه و یا در مسافرت ها استفاده کنید . چرا که این استخر بسیار سبک است . فروشگاه اینتکس سنتر سعی کرده است تا همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات بادی را موجود کند .

 نوعخانگی و سفری
 طول188 سانتی متر
 عرض160 سانتی متر
 ارتفاع86 سانتی متر
 ظرفیت140 لیتر
 جنس بدنهPVC ضخیم 
 رده سنی +2 سال
 وزن 1.8 کیلوگرم
کد محصول Bestway 53114

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...