استخر بادی کودک طرحدار بست وی

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرحدار بست وی استخری تولید شده به صورت گرد و برای استفاده کودکان بالای 3 سال می باشد که ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی داشته تا کودکان تشویق به بازی های بیشتری شوند . این استخر بادی دارای دیواره های بیرونی رنگی با طراحی بچگانه می باشد و عمق نیم متری استخر فضای ایمنی را برای بازی آن ها ایجاد خواهد کرد . شما می توانید این استخر بادی بسیار زیبا را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . در بخش توضیحات می توانید ویژگی های بیشتر استخر بادی کودک طرحدار بست وی را مطالعه کنید .

استخر بادی کودک طرحدار بست وی ، استخری جدید و بسیار زیبا بوده که در دو سایز مختلف تولید شده است تا کودکان و والدین بتوانند با در نظر داشتن نیاز کودکان ، آن را خریداری و استفاده کنند . این استخر بادی دارای قطر 152 سانتی متری می باشد و حدودا نیم متر نیز عمق دارد ، به همین علت برای استفاده کودکان به خصوص کودکان بالای 3 سال مناسب خواهد بود . به دنبال ابعادی که استخر بادی کودک طرحدار بست وی دارد ، ظرفیت داخل آن 400 لیتر می باشد . این استخر برای استفاده کودکان بسیار جذاب خواهد بود ، چرا که بست وی دیواره بیرونی استخر را به صورت طرح دار ساخته است و طراحی بچگانه بخش بیرونی استخر برای آن ها دوست داشتنی خواهد بود . وزن استخر بادی کودک طرحدار بست وی 2.7 کیلوگرم است و می توان گفت که این استخر برای مصارف خانگی و مسافرتی مناسب خواهد بود ، چرا که علاوه بر داشتن وزن پایین ، بسته بندی کوچکی نیز دارد . استخر بادی کودک طرحدار بست وی از پی وی سی ساخته شده است و یکی از بهترین مواد موجود برای ساخت استخر بادی خواهد بود . شما می توانید این استخر را در سایز کوچک و بزرگ از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . امکان خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه وجود دارد .

 نوع خانگی و سفری
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 400 لیتر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 جنس بدنه پی وی سی طرحدار
 وزن 2.7
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 51121

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...