استخر بادی کودک طرحدار آبی

intex 30004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,160,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرحدار آبی بستری شاد و دوستداشتنی، مخصوص آب تنی و بازی های سرگرم کننده کودکان، خرید در فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

استخر بادی کودک طرحدار آبی نمونه ای از استخر های جدید برای کودکان و خردسالان، با ساختاری متفاوت از نظر ارتفاع نسبت به دیگر محصولات مشابه توسط برند بزرگ اینتکس تولید و عرضه تمامی بازار های ایران شده است. این استخر بادی خردسال و دوست داشتنی با طراحی ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی همراه با  شکلک های عروسکی بر روی بدنه آن نقش گرفته است که وجود عواملی مانند رطوبت، نور خورشید و سایش نیز تاثیری بر از بین رفتن رنگ و طرح کالا نخواهد داشت. ساختار این استخر همانطور که در تصویر نیز مشخص می باشد، به صورت 5 لایه می باشد که شرکت اینتکس این لایه ها را با استفاده از بهترین دستگاه های پرسینگ انجام داده تا پس از پر کردن آب و فشار بتوانند مستحکم و سخت باقی بمانند. لازم به ذکر است بر روی هر یک از لایه ها دریچه هوایی نصب شده تا از آن طریق اقدام به پر کردن هوای درون استخر کنید، البته این جداسازی دریچه ها این امکان را فراهم ساخته تا در صورت دلخواه ارتفاع کالا را کاهش دهید تا متناسب با قد کودک شما تنظیم شود. استخر بادی کودک طرحدار آبی از بهترین نوع PVC ساخته شده است، PVC استفاده شده در این محصول به صورت چرم مات بوده که قدرت انعطاف پذیری و کشسانی بسیار بالایی به محصول بخشیده به همین دلیل میتواند مدت های زیادی را در مجاورت با رطوبت، تابش نور خورشید، نوسانات آب و هوایی و... بدون هیچ آسیب پذیری قرار گیرد. اما با این وجود نمایندگی اینتکس این کالا را به همراه یک برچسب تعمیر در اختیار خریداران خود قرار می دهد تا در مواقع مشکل و پارگی، بواسطه این چسب اقدام به ترمیم آن کنید. هم اکنون می توانید این استخر بادی کودک را با صرف کمترین هزینه از سایت اینتکس خریداری نمایید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 120 سانتی متر 
 عرض 93 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت 145 لیتر
 جنس PVC طرح چرم
 پمپ باد _
 وزن  3 کیلو گرم  
 کد محصول intex 30004

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...