استخر بادی کودک شفاف مربع

estakhr-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,230,000
1,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شفاف مربع محصولی پر فروش و مقرون به صرفه برای کودکان 2 تا 4 سال، بدنه ای مقاوم و با دوام، قابل استفاده در منازل، ویلا، باغ و...

استخر بادی کودک شفاف مربع از نمونه محصولاتی می باشد که برخلاف ابعاد نسبتا کوچک خود دارای عمق ایده آل و مناسبی برای کودکان و خردسالان بوده که می تواند بستری فوق العاده برای بازی و تفریحات آبی آن ها باشد. ایت استخر بادی کودک همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، استخری طراحی شده به صورت مربعی می باشد که بخش بیرونی آن به صورت شفاف همراه با اشکالی کوچک و عروسکی طراحی شده و بخش داخلی آن به صورت رنگی تهیه شده که این امر علاوه بر ظاهر زیبایی ساختاری چند دو لایه به محصول بخشیده و دوام کالا را در برابر عوامل محیطی افزایش داده تا با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین نکته دیگر در رابطه با این استخر بادی همانطور که در مشخصات محصول نیز ذکر شده است، این کالا با ابعاد و ارتفاع استانداری تهیه شده تا کودک شما در هنگام استفاده در امنیت کامل قرار گیرد. از سوی دیگر به دلیل ساختار نرم و منعطفی که این محصول بادی دارا می باشد قابلیت جمع شدن آن را در حجم و اندازه کوچک امکان پذیر خواهد بود تا بتوانید در سفرهای خود نیز استخر را همراه خود داشته باشید. همانطور که می دانید جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در ماندگاری و طول عمر کالا تاثیر بالایی خواهد داشت، در این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم و شفاف بهره گرفته شده است که این نوع اجناس از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. همچنین در خصوص راه اندازی کالا لازم به ذکر است این استخر نیز همانند دیگر استخر های بادی توسط یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی راه اندازی خواهد شد، تنها کافیست آن را درون محفظه باد تعبیه شده بر روی بدنه قرار داده تا در کمترین زمان ممکن هوای درون آن پر شود. شما می توانید این استخر بادی کودک را با کمترین قیمت و 48 ساعت گارانتی تست از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس تهیه نمایید و خرید مطمئن را تجربه کنید. 

 نوع خانگی و سفری
 طول 143 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 180 لیتر
 جنس بدنه PVC شفاف
 پمپ باد _
 وزن کالا3 کیلو گرم
 چسب تعمیر دارد
 کد محصول estakhr-006

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...