استخر بادی کودک شفاف طرح میوه ای

Bestway 51045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شفاف طرح میوه ای استخری گرد و مناسب برای سنین کودکان می باشد که با دارا بودن عمق نسبتا کم ، می تواند برای سنین کودکان مناسب باشد ، راه اندازی و استفاده از استخر های بادی بسیار آسان بوده و شما می توانید آن را به سادگی راه اندازی کرده و در دسترس کودکان قرار دهید . استخر های بادی کودکان به مانند استخر بادی کودک شفاف طرح میوه ای را می توانید از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی کودک شفاف طرح میوه ای محصولی بی نظیر با طراحی بادی است که شرکت بست وی برای بازی کودکان آن را طراحی کرده است . این استخر ها به دلیل اینکه دارای دیواره هایی با ارتفاع نسبتا زیاد هستند ، می توانند آب را در داخل خود نگهدارند تا اینچنین یک استخر عالی برای آب بازی کودکان ایجاد شده تا آن ها بتوانند مشغول بازی شوند .  بست وی استخر بادی کودک شفاف طرح میوه ای را در دو مدل ساخته است که یکی از آن ها کوچک تر و دیگری نسبتا بزرگ تر است . اما مدل استخر بادی کودک شفاف طرح میوه ای دارای قطر 150 سانتی متری و با عمق 53 سانتی متری است که می توان گفت مدل کوچک تر می باشد و می تواند در داخل خود 445 لیتر آب نگهداری کند . برای ساخت این استخر بادی از سه حلقه استفاده شده است و لایه های استفاده شده در ساخت محصول به صورت شفاف می باشد . این بدنه شفاف پی وی سی نام دارد که بسیار مقاوم بوده و می تواند وزن آب را تحمل کند . همچنین این جنس ضد آب است . طرح های میوه ای که در بدنه استخر بادی وجود دارد ، این استخر را به یکی از زیبا ترین استخر های بادی فروشگاه سنتر اینتکس تبدیل کرده است که می توانید آن را با قیمت های پایین و ارزان خریداری کنید .

 نوع خانگی و سفری
 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 رده سنی +3 سال
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 جنس بدنه PVC ضخیم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 51045

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...