استخر بادی کودک شفاف زرد

p-32401-y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
615,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شفاف زرد محصولی ایده آل و بی نظیر، برای استفاده های خانگی، ویلا، باغ، تراس، پشت بام، عرضه توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس

استخر بادی کودک شفاف زرد از مهیج ترین استخر های تفریحاتی در بین کودکان، در فصل های گرم تابستانی، برای یک رنج سنی با سلایق خاص طراحی و تولید شده اند تا با خریداری آن تجربه یک آب تنی و تفریح هیجانی را برای کودک خود فراهم آورید. همانطور که می بینید این استخر بادی کودک با سایز و ابعاد کوچکی طراحی شده که به همین جهت می توانید از این استخر آب به عنوان یک استخر توپ بادی و یا وان بادی برای استحمام کودکان در حمام های خود استفاده نمایید. شکل ظاهری این استخر بادی کودک به صورت گرم و شفاف به رنگ زرد طراحی شده که این نوع از انتخاب رنگ باعث شده تا در روحیه کودک شما تاثیر مثبتی بگذارد. همچنین نکته دیگر از این استخر بادی، بخش کف آن می باشد که به صورت مشبک و بادی بوده تا کودک در هنگام نشستن و ایستادن و از لطافت و نرمی آن لذت ببرد. بحث مهم دیگری که در رابطه با این استخر بادی باید به آن اشاره کنیم ساختار کیفیت و جنس بدنه آن می باشد که برای خریدار بسیار حائز اهمیت بوده و چون این محصول با کودکان سر و کار دارد، شرکت اینتکس رویه اصلی این محصول تولید شده را از PVC و از نوع طرح چرم ساخته است. هم چنین برای ایجاد مقاومت بالا و به دلیل برخورد پیوسته آن با سطح زمین، بخش کف کالا را از همین جنس و به صورت چند لایه و بادی تولید کرده تا با خیالی آسوده در تمام فضای باز و سرپوشیده در برابر آب و هوای مختلف، تابش نور خورشید، دمای آب استفاده کنید. راه اندازی کالا نیز به آسانی، توسط یک پمپ باد دستی و یا برقی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. هم اکنون اگر قصد خرید این کالا کودک را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس، با ارزان ترین قیمت و 48 ساعت ضمانت تست خریداری کنید. 

 نوع سفری , خانگی
 قطر 64 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 41 لیتر
 پمپ باد __
 جنس بدنهPVC شفاف رنگی
 جنس کف PVC ضخیم و دو لایه
 چشب تعمیر دارد
 کد محصول  p-32401-y

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...