استخر بادی کودک شطرنجی

bestway 91016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,850,000
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شطرنجی از نمونه استخرهای با کیفیت بوده که در طراحی آن از استاندارد های جهانی پیروی شده است . این محصول دارای یک تکیه گاه بادی بوده که سبب راحتی و آرامش کودک در زمان بازی می شود . در طراحی این محصول از رنگ های آبی , زرد , قرمز , استفاده شده تا با روحیه کودکان هم خوانی داشته باشد . سنتر اینتکس این محصول را با کمترین قیمت عرضه می کند .

استخر بادی کودک شطرنجی از نمونه استخر های خاص و مستحکم بوده که در سال 2020 وارد بازار شده است . در طراحی بیرونی این محصول از طرح های شطرنجی با رنگ های شاد و متنوع استفاده شده تا توجه هر کودک را به خود جلب کند . این محصول از نظر شکل و ارگونومی  مربع است .  در کنار این استخر بادی 5 عدد توپ رنگی بدون پلیسه را دریافت می کنید که سبب سرگرمی بیش تر کودک شما می شود . جنس بدنه این محصول از وینیل دولایه بوده که در برابر نور خورشید , فشار و ضربه از مقاومت و ماندگاری بالایی در برخوردار است . هم چنین جنس کف آن از وینیل دو لایه ساخته شده که در برابر دما و فشار زیاد آب دچار پوسیدگی نمی شود . لازم به ذکر است که در قسمت جلویی این محصول شیار های رنگی بزرگی برای قرار دادن اسباب بازی کودکتان نصب شده تا کودک شما در هنگام تجربه یک تفریح آبی با اسباب بازی های خود و توپ هایی که درون آن قرار دارد سر گرم شود و یک فضای مفرح ایجاد شود . این محصول بسیار کم وزن و حجم بوده و هنگامی که عاری از باد است فضای زیادی را اشغال نمی کند و درحیاط و پشت بام خانه و حتی خانه های آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد . هم چنین در زمان مسافرت نیز می توانید این محصول را با خود ببرید . در کنار این محصول یک دفترچه راهنما برای راهنمایی بیش تر دریافت می کنید . این استخر بادی یک جعبه و برچسب تعمیرات را نیز دارا است تا در صورت بروز مشکل و پارگی محصول به سرعت آن را ترمیم کنید . برای خرید این محصول به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر یک خرید مطمئن و منحصر به فرد راهنمایی کنند .

 نوع خانگی , سفری
 ظرفیت 151 لیتر
 طول 157 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 سایر ویژگی ها ساختار دو لایه
 دارای عمق مناسب
 شناسه محصول bestway 91016

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...