استخر بادی کودک سه لایه نقره ای

intex 57129NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,380,000
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه نقره ای محصولی خاص و متفاوت برای کودکان، با دوام و قابل استفاده در فضای باز، با قیمتی ارزان در فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر بادی کودک سه لایه نقره ای از سری استخر های بادی کودک گرد بوده که با طراحی و ابعاد استاندارد، مناسب استفاده کودکان جهت تفریح و بازی به درون آب می باشد. طراحی و ساختار این استخر از دیگر دلایل جذب مشتری می باشد چرا که به صورت گرد و ظاهری ساده یک محصول زیبا و جذاب را ساخته که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از سه لایه نقره ای و براق تشکیل شده که هر کدام دارای یک دریچه باد مجزا بوده تا با استفاده از این آن ها بتوانید عمق و ارتفاع آن را به دلخواه تعیین نمایید. علاوه بر این به دلیل طراحی و ساختار گرد آن می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و محیطی شاد را برای کودکان خود به ارمغان آورید. همچنین علاوه بر شکل ظاهری، از دیگر نکاتی که از نظر خریداران بسیار حائز اهمیت بوده ، کیفیت و جنس بدنه کالا می باشد زیرا همه افراد خواستار محصولی با دوام و با طول عمر بالا هستند که به همین منظور شرکت سازنده، بدنه و قسمت زیرین این استخر بادی را از PVC طرح چرم تهیه کرده که علاوه بر استحکام بالا در برابر شرایط مختلف جوی و دماهای مختلف آب از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده تا در حین جمع کردن آن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل شود تا به راحتی در سفرها و ویلاهای خود به حمل و جا به جا کنید. راه اندازی این استخر بادی نیز به سادگی توسط یک پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان کوتاهی از طریق دریچه های موجود بر روی محصول امکان پذیر می باشد. هم اکنون می توانید برای خرید این استخر بادی کودک با قیمتی ارزان با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید. 

 نوع خانگی _ سفری
 ظرفیت 880 لیتر
 قطر  229 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس بدنهPVC طرح چرم
 پمپ __
 ساک حمل __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 57129NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...