استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی

bestway 51043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی تولید شده در 3 ابعاد مختلف مناسب برای سنین کودکان با قابلیت جابجایی و راه اندازی بسیار آسان با انواع پمپ های باد . تولید شده توسط برند بست وی دارای کیفیت بالا و بدنه ضد حساسیت . قابلیت خرید ارزان از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری و آنلاین . امکان خرید در ابعاد دلخواه توسط شما .

استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی مدل بزرگتر از سری استخر های بادی کودک سه لایه با بدنه شفاف است که شرکت بست وی آن را در سه سایز تولید کرده است و شما در این قسمت مدل بزرگتر این استخر بادی را مشاهده می کنید که دارای قطر 201 سانتی متر و عمق 53 سانتی متر می باشد . استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی به صورت گرد ساخته شده است و بدنه آن از سه لایه یا سه حلقه تشکیل شده است که کیفیت ساخت بسیار خوب استخر نیز به همین عامل چند لایه بودن بستگی دارد . بست وی برای زیبا تر شدن استخر بادی برای طراحی و تولید آن از لایه های شفاف پی وی سی برای قسمت های خارجی استخر و از پی وی سی رنگی برای قسمت داخلی استخر استفاده کرده است . این استخر بادی می تواند برای استفاده رده سنی بالای 6 سال مناسب باشد . با توجه به قطر و عمقی که استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی دارد ، در درون آن 937 لیتر آب جای می گیرد که حجمی زیاد بوده و بیانگر بزرگ بودن استخر را دارد . با توجه به عمق بیشتر از نیم متر که استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی دارد ، بست وی رده سنی بالای شش سال را مناسب دانسته است . وزن کلی استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی 3.9 کیلوگرم است . شما می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس استخر بادی کودک سه لایه شفاف بست وی را با گارانتی 48 ساعته تعمیر پس از خرید دریافت کنید .

 نوع خانگی
 قطر 201 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 رده سنی +6 سال
 ظرفیت آب 937 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی شفاف ضخیم
 وزن 3.9 کیلوگرم
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 51043

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...