استخر بادی کودک سه لایه با طرح هواپیما

intex 58425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,080,000
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه با طرح هواپیما نمونه ای از جدیدترین و زیبا ترین محصولات تولید شده توسط فروشگاه محصولات بادی اینتکس، با ارسال رایگان و سریع

استخر بادی کودک سه لایه با طرح هواپیما یکی از جدیدترین استخر های بادی 2019 تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده است که از طراحی بدنه گرد با طراحی هواپیما بهره میبرد. این کالا دارای طراحی بدنه شیک و جذاب با رنگ بندی بسیار شاد بوده و به همین دلیل باعث رضایت و جلب توجه فرزندان عزیز شما خواهد شد. این استخر بادی کودک از جنس وینیل با رویه کاملا طرح چرم ساخته شده که علاوه بر داشتن بدنه ای باکیفیت و ضخیم به هیچ عنوان آسیبی به بدن کودکانتان وارد نخواهد کرد. لازم به ذکر است بدنه این استخر دارای انعطاف بالایی بوده و به هیچ وجه رنگ پس نخواهد داد. محصولی که دارای دو دریچه باد بوده است و توسط هرگونه پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود. گفتنی است یکی از قابلیت های خوب دیگر این محصول زیبا استفاده از آن به عنوان استخر توپ بادی نیز می باشد. علاوه بر زیبایی و نوع طراحی این محصول که تصاویر آن هم برای شما آپلود شده است، جنس و کیفیت آن، از نکات حائز اهمیت می باشد. زیرا که این موضوع تاثیر مستقیم بر طول عمر این استخر بادی خواهد داشت. به همین منظور شرکت معتبر و نام دار اینتکس رویه این محصول را از جنس PVC با رویه طرح چرم و بخش کناری را از وینیل طرح دار تهیه نموده است تا علاوه بر دارا بودن استحکام و دوام در برابر پوسیدگی و ساییدگی، دارای انعطاف پذیری لازم در حین جمع کردن نیز می باشد. به منظور افزایش این کیفیت نیز در قسمت زیرین آن یعنی در قسمت کفی، از وینیل دو لایه استفاده شده است. همچنین لازم به ذکر است کودک شما می تواند علاوه بر استحر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نماید. شما عزیزان می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 168 سانتی متر
 ارتفاع  40 سانتی متر
 ظرفیت آب 250 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
 وزن محصول 1 کیلوگرم
 کد محصول intex 58425

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...